Gå til innhold

Resultater Supertalent PC6400 4-4-3-8 (D9GMH/D9GKX)


Anbefalte innlegg

SPI 1m stabilt.. Kan du fyre opp spenningen til 2,1v og se hvor stabile de er? Er det noen forresten som har tatt av IHS'en og sett hvilkne brikker de har? Har lyst, men sjangsen er der jo får å ødelegge dem.

 

Jeg skal ta av IHSen på mine brikker så fort jeg får de nye kjølerene i hus, venter på noen thermalright HR-07...

Samme her! Den kommer vel ikke inn på lager får i morgen dog, gleder meg masse til å få den.. Noen som har en spesiell metode for å få av HS'en av?

 

EDIT: Har hørt et tips om å fryse rammen i fryseboksen.. Erfaringer folkens?

Endret av todda7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
SPI 1m stabilt.. Kan du fyre opp spenningen til 2,1v og se hvor stabile de er? Er det noen forresten som har tatt av IHS'en og sett hvilkne brikker de har? Har lyst, men sjangsen er der jo får å ødelegge dem.

 

Jeg skal ta av IHSen på mine brikker så fort jeg får de nye kjølerene i hus, venter på noen thermalright HR-07...

Samme her! Den kommer vel ikke inn på lager får i morgen dog, gleder meg masse til å få den.. Noen som har en spesiell metode for å få av HS'en av?

 

Du bestilte på netshop sitt supertilbud du også...? :p

 

 

Jeg satser på og ta de av med og forsiktig lirke de av med et lite skrujern eller noe sånt, men jeg tror det muligens hjelper og varme de opp med en hårføner eller noe sånt først...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Netshop supertilbud ja :D Doble massive ramkjøler til under 100kr.. Grisebillig!

 

Jeg satser på og få klokket minnet noe mer i dag, men det spørs om jeg har tid...

 

kommer hjem fra jobb klokka 20.00, har en netfinity 5500 som skal plasseres på et lurt sted

(disse er _grisetunge_) og jeg må formatere laptopen og PC-en min, så det spørs om det blir tid i dag...:p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...