Moss92 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 (endret) Hei! Har tenkt å kjøpe meg Antec 900. På komplett.no står det: Vifter: Topp : 1 x 20 cm - ( 1 installert) Bak : 1 x 12 cm - ( 1 installert) Foran : 2 x 12 cm - ( 2 installert) Side : 1 x 12 cm - ( 0 installert) Intern : 1 x 12 cm - (0 installert) Betyr det at vifta på sida og den interne vifta ikke følger med eller at de ikke er satt inn men at de følger med i kabinettet? Takker for svar! Endret 16. november 2007 av Moss92
ugelvika Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 tviler på at de følger med.. har da vell nok kjøling?
sureup Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 (endret) * 1 x 20 cm topp (inkludert) * 1 x 12 cm bak (inkludert) * 2 x 12 cm front (inkludert) * 1 x 12 cm internt (ikke inkludert) * 1 x 12 cm ekspansjonskort (ikke inkludert) ". I kabinettet finner vi to vifter i front, begge med en diameter på 120 millimeter. I tillegg er det en tilsvarende vifte i bakkant. Man har også mulighet for å sette inn en vifte i sidedøren og en internt. På toppen av det hele er det en diger 200-millimeters vifte på toppen av kabinettet." det står det i prisguiden. så da følger det nok ikke med noen som vet om man putter inn vifter i de to siste plassene hva det gjør med luftgjennomstrømningen etc i kabinettet? og hva betyr at en vifte ligger "internt"? hvor ligger den lizm (skjønner jo at internt betyr inni et eller annet sted men hvor?) imorra/idag drar jeg for å kjøpe mitt nye antec 900 Endret 17. november 2007 av sureup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå