Gå til innhold

8800GTS vs Crysis


jaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor blinker skjermen ganske ofte når man spiller Crysis? Jeg har 8800GTX, alt på high, 1600x1200 og 163.75 driverne.

 

Noen andre som har denne blinkingen?

Det er sikkert V-sync du trenger å aktivere. Dog får jeg en del dårligere FPS ut av det, da PCen prøver å sette FPS lik Hz'en på skjermen. (altså 60FPS i mitt tilfelle) Men siden jeg av naturlige årsaker ikke klarer å oppnå dette, så blir det ikke den helt flotte ytelsen)

Sånnt skjer i alle spill btw. (om vi tenker på samme ting)

 

Er noe man blir vant til.

Lenke til kommentar
Hvorfor blinker skjermen ganske ofte når man spiller Crysis? Jeg har 8800GTX, alt på high, 1600x1200 og 163.75 driverne.

 

Noen andre som har denne blinkingen?

Det er sikkert V-sync du trenger å aktivere. Dog får jeg en del dårligere FPS ut av det, da PCen prøver å sette FPS lik Hz'en på skjermen. (altså 60FPS i mitt tilfelle) Men siden jeg av naturlige årsaker ikke klarer å oppnå dette, så blir det ikke den helt flotte ytelsen)

Sånnt skjer i alle spill btw. (om vi tenker på samme ting)

 

Er noe man blir vant til.

 

Hei, takk for svar. Men V-sync var en av de første tingene jeg tenkte på og faktisk prøvde. Uten at det hjalp. Tvang den på gjennom Nvidia driverne.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hei, jaico

 

Jeg har nesten samme utstyr som du i min pc som jeg kjøpte for ca. 8 mdn siden. Eneste forskjellen er at jeg har ATI Radeon x1950 Pro, men ellers er det andre like: Athlon 64 X2 4800+ og 2gb Ram.

 

Jeg kjører Crysis helt fint i Windows Vista 32 bit versjon og alle instillinger på medium + 1440 x 900 oppløsning, med elgamle drivere til skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...