Habitats Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hei. Etter å ha spilt Crysis 3 dager i strekk, kom jeg meg omsider til siste bane (reckoning), MEN så skjer det verst tenkelige. Det er nemlig umulig og drepe "skipet" som kommer opp av vannet etter at du har drept alienen som hopper opp på dekk på hangarskipet. Når jeg avfyrer TAC så skjer det nemlig ingenting. Alt fungerte første gangen jeg prøvde, og jeg kom så langt som å skyte istykker "magen" til skipet, men så døde jeg og etter det så skjer det ingenting når raketten treffet den. Så spørsmålet mitt er, kunne noen uploaded en savefil fra rett før alienskipet kommer opp av vannet? Savefilene finner dere i denne mappen; C:\Documents and Settings\_BRUKER_\My Documents\My Games\Crysis\SaveGames PS. Ja, jeg har prøvd og loade en tidligere save osv, men uten hell. Og jeg orker ikke å spille igjennom det desidert kjedligste levelet en gang til, så jeg ville vært evig takknemlig om noen kunne fikse dette! Så om du ikke har noe å bidra med, hold deg ute av tråden. På forhånd takk //hab
Fritz0r Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 uhm.... Hvordan greide du og få din savegames katalog til og bli korrupta? sikker på at dette ikke er HDD feil?
Habitats Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 uhm.... Hvordan greide du og få din savegames katalog til og bli korrupta? sikker på at dette ikke er HDD feil? Nei, det er nok bare spillet som bugget opp. Selve filene er ikke korrupte, men alle leder til samme bug.
Habitats Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Kom igjen nå folk. Jeg vet det er mange her som har spilt igjennom! Setter utrolig stor pris på det.
rvenes Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 (endret) Eg kan legge ut mine... hold on... bra du tok med mappestien... Her er mine default savegames... som har navnet du er på... du får sei i frå om du ikkje blur hjulpet med disse... Link Fila skal være 20mb stor ca... du får gji den 10 minutter til for å bli lasta ferdig opp... Endret 16. november 2007 av Cornel
Habitats Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Tusen takk! Skal teste de ut senere
Habitats Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 Dårlig nytt, spillet hang seg med de savsa der. Altså, handlingen hang seg. Helikopteret flyttet seg ikke en meter, mobs stod stille, osv. Mens jeg beina rundt. Blir nok reinstallering nå. Men takk uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå