L03VIk Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg ønsker å kopiere mp3-samlingen min til en ny mappe, men slik at BARE mp3-filene i mappetreet kopieres. Jeg vil at mappestrukturen skal beholdes (eks. "MP3/U2/1980 - Boy - 256 Kbps/"), men jeg vil at KUN mp3-filene skal kopieres til den nye mappen. Er det et gratis program som fikser denne biffen? Problemet nå er nemlig at det ligger masse playlister folder.jpg-er og andre bilder som forstyrrer organiseringen av filene i Vista Media Center. Blant annet fordi vista skjuler endel av folder.jpg-bildene på mystisk vis... Jeg ønsker altså en mappestruktur med alle der det eneste som ligger i mappene er mp3-ene, album for album. coverbildene lagrer jeg i stedet i IDTagen for hver fil... På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Føler det er litt vanskelig å forklare dette nøyaktig. Men her er enda et eksempel. Hvis jeg vil kopiere fra C:\MP3\ til D:\MP3 så vil mappen c:\mp3\u2\1980 - boy\ 01 - I will follow.mp3 02 - (...) (...) cover.jpg folder.jpg bli til d:\mp3\u2\1980 - boy\ 01 - I will follow.mp3 02 - (...) (...) Endret 16. november 2007 av L03VIk Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hva med følgende: - Søk etter filer og mapper - alle filer og mapper - søk etter "*.jpg" i c:\mp3 (inkluder undermapper) - merk alt - shift + delete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå