Gå til innhold

8800GTS 320MB i crysis, lav fps


Anbefalte innlegg

Er det flere som sliter med lav fps i crysis med 8800GTS 320Mb?

 

Jeg har oppdatert alt av drivere, windows og DX.

 

Jeg har også prøvd det fleste innstillinger, men uten særlig hell.

 

Kan noen poste bilder av spille og si åssen innstillinger de bruker?

 

Eller kanskje forslag til bedre FPS?

 

Maskin spec står i signatur.

Windows Vista Home Premium 32bit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får jo sånn passe med fps, rundt 20-30 med alt på medium.

Og drop til ca. 10-13

Det er jo ikke normalt!

Det er i 1280x768 med alt på medium.

Åssen driver og hardware er det da dere har?

 

Maskina mi er stabilt og kjører alt annet på på høyeste innstillinger i 1680x1050.

Så det er litt spesielt at Crysis skal være så vrang.

 

Jeg tenker da på spill som Bioshock, Lost Planet, Need For Speed Pro Street, osv...

Lenke til kommentar
Kjører med 169.09 beta Nvidia drivere.

Du har ikke på AA? Må spørre da innstillingen ikke er der man gjør de andre innstillingene..

Ellers. Aner ikke. Virker som det er variasjoner i ytelesen på Crysis. men skal flyte bedre en det med alt på medium..

 

Jeg har ikke på AA.

Har prøvd med alt på Low, Medium og High. prøvd Very high bare for morro skyld, men det sier seg selv åssen det gikk :p

 

Jeg har prøvd det meste og skjønner ikke hva som kan være galt.

På Low går det jo greit, men det ser jo ikke veldig bra ut.

 

Jeg hadde den 169.09 driveren. Men fikk faktisk ikke så veldig bra ytelse av den, fikk bedre av 163.75, av en eller annen merklig grunn.

 

Får vel ta en ordentlig testing i dag av dette.

 

 

 

Er det noen andre som får feil på den benchmark testen til Crysis?

Både CPU og GPU. kjører fint gjennom, men når den har loopa 3 ganger står den bare stille med "save" ikonet i høyrehjørnet og en hvit pil på skjermen på det siste skjermbildet.

Lenke til kommentar
Jeg får 20-30 fps (medium, 1280x720) på laptoppen min som er nesten to år gammel. Kan igrunn ikke klage på det, men føler jeg kunne fått mer om jeg ikke hadde hatt drivere fra i fjor sommer.

Er en XPS med 7900GTX og ussel Core duo.

 

Da får du nesten mer fps enn meg av en merkelig grunn.

 

Skjønner ikke hvorfor Crysis er slik når alle andre spill jeg har inn funker helt supert.

Prøvde Call Of Duty 4, blæste det opp på 1680x1050 med alt på max, uten AA. Går jo som en drøm.

Samme med alle andre spill. har vel ca. 50 spill inne på dataen nå. Da er det spill som krever en del av dataen. Så synes dette er rart det er bare Crysis som oppfører seg sånn, når jeg har maskin som skal klare High helt fint.

 

Ingen genier her som har flere lure Ide'er?

Lenke til kommentar
Jeg skal få meg 8800GTS 320mb. Nå spør jeg dere som får det til å "funke":) om det er noe bra? Jeg skal ha en Intel Core 2 Quad Q6600 Prosessor 2,4GHz, med 2GB minne. Hvis jeg spiller på 1280x1024 hvilken fps tror dere jeg vil ha?

 

Jeg får det kortet til å funke helt suverent i alle spill untatt Crysis.

Se mine maskin spec.

Scorer nesten 12k på 3dmark06 :D

Lenke til kommentar
Jeg skal få meg 8800GTS 320mb. Nå spør jeg dere som får det til å "funke":) om det er noe bra? Jeg skal ha en Intel Core 2 Quad Q6600 Prosessor 2,4GHz, med 2GB minne. Hvis jeg spiller på 1280x1024 hvilken fps tror dere jeg vil ha?

 

Jeg får det kortet til å funke helt suverent i alle spill untatt Crysis.

Se mine maskin spec.

Scorer nesten 12k på 3dmark06 :D

 

Ok:P Bra maskin! Men har du overklokka det? Jeg har hørt at det går nesten opp til 8800GTS 640MB.

Lenke til kommentar
Jeg skal få meg 8800GTS 320mb. Nå spør jeg dere som får det til å "funke":) om det er noe bra? Jeg skal ha en Intel Core 2 Quad Q6600 Prosessor 2,4GHz, med 2GB minne. Hvis jeg spiller på 1280x1024 hvilken fps tror dere jeg vil ha?

 

Jeg får det kortet til å funke helt suverent i alle spill untatt Crysis.

Se mine maskin spec.

Scorer nesten 12k på 3dmark06 :D

 

Ok:P Bra maskin! Men har du overklokka det? Jeg har hørt at det går nesten opp til 8800GTS 640MB.

 

Jeg har overclocka maskina mi en del ja.

8800GTS 320mb og 640Mb. Det som er med de kortene er at de har omtrent helt lik ytelse. Eneste forskjellen er RAM mengde.

Scorer så godt som likt på benchmark tester. Du vil merke forskjell om du kjører i veldig høye oppløsninger, ellers ikke.

Derfor 640Mb versjonen går bedre i Crysis er fordi, Crysis krever 640Mb eller mer for å kjøre på Very high.

 

Tror du gjør lurt i å kjøpe en 640Mb versjon om du vil spille Crysis med GROM innstillingene :D

Lenke til kommentar

Det kommer også nytt 8800GTS over jul som ligger på Ultra-nivå, kanskje litt over også. Til samme pris som nå!

 

Jeg har et Club3D geforce 8800gts 320mb kort og kjører alt på medium med rundt 30-50 fps. Orker ikke kjøre alt på high for da får jeg bare rundt 20-25.

 

Alt skal funke på High, bare sett Sadows eller post... på medium så skal det funke glatt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...