Gå til innhold

Noen spørsmål angående kjøp av Xbox 360

PUCH

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg vurderer sterkt å kjøpe Xbox 360, men trenger litt overbesing, og lurer på et par ting:

Først og fremst lurer jeg på om noen vet hvor lenge det er anslått at Xbox360 vil være på markedet? Da mener jeg hvor lenge de vil produsere spill til den og hvor lenge de vil selge spill og kontrollere rundtom?

du ha harddisk eller minnebrikke for å kunne lagre på et spill, for eksempel et vanlig spill som Halo 3? Og kommer HD/minnebrikke inkludert i Core, slik som Premium og Elite?

Hvordan er prisene for å spille på Xbox Live? Hvordan setter jeg Xbox'en opp til Xbox Live?

Hvilken versjon bør jeg kjøpe? Jeg har lest om forskjellene mellom versjonene, og hvis det er slik at du ha harddisk eller minnekort for å lagre på spill, så er vel Premium den beste. Men jeg er ingen extreme gamer, og kommer nok bare til å bruke den normalt hjemme, kanskje litt online hvis det er enkelt å sette opp og ikke for dyrt, derfor lurer jeg på om kanskje Core er best for meg. Likevel synes jeg Premium virker mest fristende, da har jeg liksom litt å gå på òg, men kanskje noen som har kjøpt kan komme med litt forslag (din egen vurdering av Premium kontra Core).

Sist lurer jeg på hvor det er lurest å kjøpe? De billigste stedene på nettet er som oftest steder jeg aldri har hørt om, så jeg anker litt på om jeg kan stole på de sidene. Og får du ikke mye bedre service og garanti muligheter om du kjøper på en lokal butikk (f. eks. Elkjøp)?

Disse spørsmålene har sikkert blitt spørt mange ganger i forumet, men jeg så i tråden "Xbox 360 - Ofte Stilte Spørsmål", og ingen av de var der.

På forhånd takk! :-)

Endret av berbun
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...