a-beck Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Hei Jeg er ute etter et enkelt musikk pogram som skal spille av musikken min. Har prøvd meg frem med både winamp og mediaplayer 11 , men det er så mye piss der som jeg ikke ønsker. Min musikk er sotert i mappe alfabetisk under mappen musikk. A-C , D-F osv. Ønsker et program som viser mappene, og filnavnene akkuratt som Explorer. Med da et ekstra vindu til høyre som viser Hva som er lagt i spill listen. Det kan da ikke være så vanskelig ? Ser at mediaplayer kan noe lignende, men den sortere jo etter infoen i selve mp3 fila. Har den ikke noe legger det seg under ukjent artist - dessuten har den et ekstremt stygt cd-cover symbol som bare tar masse plass. Vil ha det enkelt . Noen tips ?
raw-power_Steffan Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Hei Jeg er ute etter et enkelt musikk pogram som skal spille av musikken min. Har prøvd meg frem med både winamp og mediaplayer 11 , men det er så mye piss der som jeg ikke ønsker. Min musikk er sotert i mappe alfabetisk under mappen musikk. A-C , D-F osv. Ønsker et program som viser mappene, og filnavnene akkuratt som Explorer. Med da et ekstra vindu til høyre som viser Hva som er lagt i spill listen. Det kan da ikke være så vanskelig ? Ser at mediaplayer kan noe lignende, men den sortere jo etter infoen i selve mp3 fila. Har den ikke noe legger det seg under ukjent artist - dessuten har den et ekstremt stygt cd-cover symbol som bare tar masse plass. Vil ha det enkelt . Noen tips ? i tunes kanskje? eller
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Det du trenger er foobar2000 med albumlist panel.
tom waits for alice Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Jeg flytter denne til Programvare. Geir
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Du har jo som nevnt mediamonkey. Men du burde sette deg inn i Winamp. Det er kjempebra program, spesielt med Medialibrary.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå