Pepsi Max Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Hei! Jeg sliter med et ustabilt nettverk. Jeg bruker kabel men likevell mister nettverket. I det siste har det blitt værre. Det står at en nettverkskabel har blitt koblet fra, sekundet senere er det koblet til igjen, uten at jeg gjør noe. Fra når det e koblet inn tar det et par minutter før jeg virkelig får internet igjen. Endret 9. desember 2007 av Kalars
ranvik Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 dårlig kabel, eller du har koblet feil farger hvis du har satt på plugg/kontakt selv.
sgaah Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Eller at nettverkskortet/router/switch er i ferd med å takke for seg Men som ranvik sier ville jeg sjekket kablene mine først. Vist du bidrar med litt mer informasjon om oppsettet ditt så kan vi kanskje hjelpe deg bedre.
Pepsi Max Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Vi har flere dataer koblet opp samtidig, vi mister alle nettverket samtidig. Også med kabel tilgang ! Vi har en DLINK-DI624
Pepsi Max Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 (endret) Du snakker til en som er skikkelig noob i dette, kunne du gi et tips om hva jeg skal gjøre da? Forresten fant en ny update til den ! Takk skal prøve det Norbat Endret 16. november 2007 av Kalars
norbat Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 (endret) Gå til dlink, klikk kundeservice. Finn din ruter. Det vil komme en link som bla. sier litt om hvordan man oppdaterer firmwaren: www.dlink.no Endret 16. november 2007 av norbat
Pepsi Max Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Takk, har snakket med DLink over telefon. De sier at routeren min begynner å blitt litt for gammel. Etter 3 år :/
norbat Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 For gammel? Jeg kjenner da vittelig mange som har en DI624 og som virker greit. Sjekk om den trenger en firmware-oppgradering før du kasserer den.
Pepsi Max Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Vi har fått ordet det nå. Tydeligvis var det telenor som hadde problemer.
nree Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Husk at å sette [Løst] fremfor emnetittelen når problemet er løst bidrar til mindre trafikk på forumet og at folk slipper å bruke tid på å prøve å løse et problem som allerede er løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå