Landeplagen Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Hvorfor skulle det vært ironi? Fordi han selv har brutt sin egen lov. Det er snakk om ikke bare en ring. Det er to. Jeg har allerede svart på hva som kan være feil. To ringer betyr overopphetelse.
E-wok Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Ikke for å få deg til å bli litt lei deg elns nå som alle godspilla kommer, men jeg brukte selv håndkle-trikset da min xbox fikk 6 ringer, og da funket den kun i et par dager - før den døde for alltid. Tok forresten også sinnsvakt lang tid før den ble hentet + tiden det tok å få den helt ned til tyskland og opp igjen. Huske jeg gikk glipp av mye fett da.
ØysteinT Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 wow, det funket med håndkletrikset. Mener å huske at det bare er en midlertidig løsning. At Xbox360 vil feile igjen senere, og da vil ikke håndklertrikset virke igjen. Altså, du ha punktert, og nå dyttet spikeren inn i hullet igjen for å holde på luften. Joda, men jeg håper at jeg i alle fall får testa AC litt før den streiker igjen. Neste gang sender jeg den bare inn.
baltie Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hvorfor skulle det vært ironi? Fordi han selv har brutt sin egen lov. Det er snakk om ikke bare en ring. Det er to. Jeg har allerede svart på hva som kan være feil. To ringer betyr overopphetelse. Hmm, hvor er den andre ringen da? Jeg har bare én ring på min X360, den lyser heldigvis grønt når jeg slår den på *bank i bordet*. Det går sånn rundt og rundt i de fire segmentene, og så ender den opp med å lyse grønt i segmentet/kvadranten/arc-en øverst til venstre. Og E-Wok; 6 ringer? Hvilken X360-modell er det du har? Er den med seks ringer bedre enn den jeg har som bare har én?
medlem-108338 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hvorfor skulle det vært ironi? Fordi han selv har brutt sin egen lov. Det er snakk om ikke bare en ring. Det er to. Jeg har allerede svart på hva som kan være feil. To ringer betyr overopphetelse. Hmm, hvor er den andre ringen da? Jeg har bare én ring på min X360, den lyser heldigvis grønt når jeg slår den på *bank i bordet*. Det går sånn rundt og rundt i de fire segmentene, og så ender den opp med å lyse grønt i segmentet/kvadranten/arc-en øverst til venstre. Og E-Wok; 6 ringer? Hvilken X360-modell er det du har? Er den med seks ringer bedre enn den jeg har som bare har én? skrive feil
Landeplagen Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ikke for å få deg til å bli litt lei deg elns nå som alle godspilla kommer, men jeg brukte selv håndkle-trikset da min xbox fikk 6 ringer, og da funket den kun i et par dager - før den døde for alltid. Jeg har brukt trikset i snart tre måneder. Funker enda.
Chaz0r Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hmm.. Når jeg fikk RRoD så var den egentlig ikke rød eller rød i bakgrunnen eller noe som jeg ser på flere bilder of filmer. Min var tre grønne, blinkende segmenter, selvom jeg bare hadde en kontroll kobla i. Så hang den seg opp ufattelig mange ganger.. :å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå