Gå til innhold

#Network-Gaming søker medlemmer [Counter-strike: Source]


Anbefalte innlegg

networkgaminglogo2copypf8.th.jpg

 

Hallo.

 

Jeg er da CSS ansvarlig får NetworkGaming Community, og vi søker gode gamere. Det meste er nytt, og alt er ikke på plass, men det kommer seg. Det meste er klart 1.Des.

 

Hva kommer til og skje med NetworkGaming framover:

 

-Ny hjemmeside

-Cs 1.6 servere. Pub å WS

-Cs:s servere. Pub å WS

-Øve tacc

-Sponsorer

-Masse cuper (Vi har vel en eller flere cuper vær dag. Bare stikk innom #Network-Gaming)

 

 

 

Får deg som er intrisert:

 

-Du må være fylt 15

-Helst mid- eller høyere

-Seriøs, men også ha humor

-Moden

-Aktiv

-Kunne bruke VT

-Ha mic (helst utenn bakgrunslyder osv)

-Følge ordre under clanwars

-Ha mIRC, å kunne det bruke det (Du trenger ikke være pro IRC'er)

-Være posetiv

-In-game IQ

-Kunne de fleste map (dem som man mest spiller på PCW'er)

 

Får deg som har lyst til å prøvde deg, kontakt meg på pm, msn, steam, Xfire eller IRC.

 

Msn: [email protected]

Steam: KingCharming

Xfire: KingCharming1

IRC: #Network-Gaming

 

 

http://www.network-gaming.moo.no/ er en midlertidig hjemmeside.

 

 

MvH KingCharming aka Johannes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=101

 

Forøvrig...

 

"The the game have a life"? Er det bare meg som ikke forstår sloganen deres? En god ide ville jo være å fikse opp tonnevis av skrivefeil på sidene deres, i tillegg til å gjøre den ett par hakk brukervennligere. Slik det er nå, er den tung å lese og alle <3 og lignende hjelper ikke akkurat på inntrykket det gjør.

 

Siden er vel bare midlertidig, men å ha basicen på plass er vel forsåvidt viktig?

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

den siden er bare fåreløbig. "The Game have a life", er jo faktisk noe som kan passe til alle spill. Når man spiller ett spill får mye, så er det ett "liv". Man kan jo bli kjent åver spill, man kan få venner over spill, man kan snakke via spill. Det var ikke jeg som fant på det slogan, men trur man kjenner seg igjen.

 

Siden har mye skrivefeil pga av vi ville få en midlertidig side til den sjikkelige siden er oppe.

 

Men åffer er du så negativ? Vi har alle en første gang i alt, så kansje dem som skriver feil kansje er litt dårlig i Norsk?

 

Jeg søker bare medlemmer, jeg gjør ingenting annet.

 

 

Så, noen som er intrisert tråss små skivefeil?

Lenke til kommentar

Et lite tips:

 

Når du starter slike tråder er det lurt å tenke på rettskriving. Det har utrolig mye å si for førsteinntrykket. Her var annen hvert ord skrevet feil. Etter å ha lest teksten ville jeg nesten tro du er mellom 10 og 12 år en plass (regner med du ikke er det da..?).

 

Det jeg mener å si er: Les gjennom det du skriver, sjekk med evt. ordbøker - få andre til å lese over det. Da vil du få en mer ryddig "søknad" og dere virker mer seriøs.

 

Lykke til.

Endret av -Magne-
Lenke til kommentar

Har jo faktisk dystleksi, så er kansje ikke så rart med skrivefeil. Beklager dette, men er ikke så mye jeg kan gjøre med det.

 

Greit med kritikk, men det virker veldig nekativt når man bare skriver negative ting. Noe positivt?

 

 

EDIT: grunn til at men skal være fylt 15, er pga modenhet å skills. Ikke bare skills in-game, men også alt annet. Fålk som har fylt 15 kan vel kansje litt mere enn dem som er 13. + at det virker ikke som ett seriøst clan når man har 13-åringer i clane.

Endret av KingCharming
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...