Gå til innhold

Nettshopper.no


YBD

Anbefalte innlegg

Jeg kom tilfeldigvis over www.nettshopper.no, en butikk som selger mobiltelefoner svært billig. Så jeg bestilte meg nettopp ny mobil derfra, en Nokia 6100 til 3856 kroner. Tok postoppkrav for sikkerhetsskyld. Er det noen som har erfaringer med denne butikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men du kan jo finne frem org-nr'et uansett da...

 

Helt sant.. sier ikke at det er noe galt med nettshopper, men det er helt vanlig forretnings skikk å oppgi org.nr, etc på evt. Nettsider, merkantile trykksaker etc. Spesielt er dette viktig på en nettbutikk.

Hvis Netshopper kun var et domene og et navn på et netsted ville du slitt ved en eventuell tviste sak.... du vil da kun ha den oppgitte adressen, telefon nummeret og domenet som referanse... Denne addressen og telefon nummeret kan være fiktiv, eller ikke i bruk.

Da har du bare TV2 hjelper deg, FBI NRK, Forbruker Ombudet, en advokat og en evt Torpedo som kan kjelpe deg...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Det er Tore Dolvik, Daglig Leder i Nettshopper her.

 

Ser dere lurer på litt ang. nettshopper.no. Og da vil jeg i den anledning fortelle min versjon.

 

Nettshopper har drevet med mobilsalg til lavpris siden år 2000. Det har gått veldig greit, og gikk for 1. gang i fjor med et brukbart overskudd.

Pga. Lave priser, øker vi omsetningen hver måned, og har allerede et salg i januar som var 400% høyere enn januar i fjor. Helt utrolig.

 

Men hvertfall så er vi en seriøs bedrift som har holdt på med netthandel en stund, og er komfertabel med det. Grunnen til at organisasjonsnummeret ikke er oppgitt, er rett og slett fordi vi ikke har tenkt på det, det kommer på den nye websiden som vi utvikler om dagen. Den vil også være bedre oppdatert med andre modeller en Nokia.

 

Grunnen til at prisen på Nokia 6100 ha vært meget hyggelig er at vi har hatt et litt for stor lager på denne modellen, den har bundet opp litt for mye kapital. Det har begrenset handlefriheten på andre modeller. Som dere kan se er Light Blue allerede satt opp igjen i pris, da vi har nådd normal lagerkapasitet på den. De andre fargene vil også bli satt opp i pris igjen etter vi har fått senket lageret. Derfor er det akkurat nå muligheter for å gjøre et kjemepkjøp på denne modellen akkurat nå.

 

Send meg gjerne en mail på [email protected] hvis det er noe dere har på hjertet.

 

Mvh

 

Tore Dolvik

Daglig Leder

Nettshopper

Lenke til kommentar
Hei!

 

Det er Tore Dolvik, Daglig Leder i Nettshopper her.

 

Ser dere lurer på litt ang. nettshopper.no. Og da vil jeg i den anledning fortelle min versjon.

 

Nettshopper har drevet med mobilsalg til lavpris siden år 2000. Det har gått veldig greit, og gikk for 1. gang i fjor med et brukbart overskudd.  

Pga. Lave priser, øker vi omsetningen hver måned, og har allerede et salg i januar som var 400% høyere enn januar i fjor. Helt utrolig.

 

KLipp klipp klipp.....

 

Mvh

 

Tore Dolvik

Daglig Leder  

Nettshopper

 

Hehe... Når man snakker om solen..kjempebra !!! :-)

Bedre å nevne formye en forlite... :-)

 

Lykke til videre, vi trenger flere billige mobilbutikker på nettet...

Lenke til kommentar
Hei!

 

Det er Tore Dolvik, Daglig Leder i Nettshopper her.

 

Men de ser ut til å ha en ganske restriktiv tolkning av angrefrist-loven

 

Ved brutt forsegling/emballasje, gies det ingen returrett såfremt dette ikke er konkret avtalt med Nettshopper. I slike tilfeller kan man ikke regne med å få tilbakebetalt hele beløpet, men fratrukket et beløp som tilsvarer verdiforringelsen av varen. Ved korrekt gjennomført retur i henhold til angrefristloven tilbakebetales varens fulle pris til kjøper innen - 15 - dager etter mottakelse.

 

Jeg og de fleste web-butikker jeg stoler på mener at man kan returnere åpnet vare innen 14. dager (at du skal kunne se hvordan varen faktisk tar seg ut i bruk er vel litt av poengent), og få alle pengene tilbake, inkl. porto du betalte for varen. (Men returporto må du betale selv)

 

Sammenlikn f.eks. med betingelsene på MPX.no

http://www.mpx.no/mpx/Default.asp?Cat=124

Lenke til kommentar
Post her når du har fått telefonen.

 

De var egentlig mistenkelig billig.

 

I dag kom endelig telefonen.

På siden står det "Levering av bestilte varer skjer samme eller påfølgende dag om varen finnes på lager.", men den ble ikke sendt før etter 4 dager. Men lenger ned i betingelsene står det "Oppgitte leveringstider er ikke forpliktende på noen som helst måte." - så jeg har vel ikke så mye jeg skulle ha sagt.

 

På fredag begynte jeg å bli utålmodig, og prøvde flere ganger å få kontakt med de på telefon, men ingen svarte. Jeg la inn nummeret mitt på mobilsvaren, men er ikke blitt ringt opp igjen.

 

Senere på fredag kom det heldigvis en mail om at mobilen var blitt sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...