Gå til innhold

Sony eller samsung?


tedis74

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville klart valgt Sonyericsson K850i av disse to:)

Er jo ganske like specs på disse, men min erfaring tilsier at du får mye bedre kvalitet

ved valg av SE og SE er i tillegg overlegen på batterikapasitet i forhold til konkurentene.

Samsung har mulig ett bedre kamera grunnet optisk zoom, men størrelsen på denne trekker voldsomt ned,

og behovet for å zome kan umulig veie opp for dette synes jeg.

Lykke til i valget:)

Lenke til kommentar

Er enig med personen over meg at Samsung har finere design på telefonen. Det er så mange i Norge som har SE telefon, noe som jeg syns er dumt når jeg kjøper en telefon, og alle jeg møter har "lik" (nesten lik) telefon som meg.

 

Jeg ville ha valgt Samsungen (rett og slett fordi den er litt eksklusivt fordi få har den, og at den ser finere ut).

Lenke til kommentar

Har en K850i selv, men lurer fælt på en Samsung G800 jeg også.

Har hatt ok følelse med Samsung telefoner tidligere, noe småpirk er der jo alltid.....men alikevell

Samsung lager fine telefoner og nærmer seg de store mer og mer for hver dag som går...

Ser Ku 990 er nevnt herr. Det er vel en kjennsgjerning at du går dritlei mangelen på knapper etter veldig kort tid og at slike telefoner raser i verdi

Uten at jeg er sikker så mangler vel også denne radio?(et must for meg) og om mp3 spilleren er like treig som tidligere LG telefoner jeg har hatt så får du vel spilt en sang å to på togturen fra stavanger til oslo :-)

Lenke til kommentar

jeg bestilte min på nettbutikken til elkjøp, de er de eneste jeg har funnet som har den inne

Slik jeg forstod det var menysystemet mye likt som på U700. Jeg hadde en U600 og jeg håper at 6 og 700 ikke har samme menyene. Jeg liker nemlig å ha muligheten til å legge inn "alt" på kontaktene mine

 

Når det gjelder Sony k850i som jeg også har så er dette en ok telefon som du fort blir lei av(hatt min 1 mnd) Den gir deg ingenting bortsett fra safe ting....

Leser også at veldig mange har problemer med sine k850i telefoner. Selv har jeg ikke hatt særlige problemer med min....

Håper postgangen får fingen ut slik at den er i postboksen min snart

Lenke til kommentar

Jeg og fant den på nettsidene til Elkjøp, men mener å huske at de ikke hadde den på lager før litt senere?

 

Har også samme erfaring som du med k850, eller dvs en kompis av meg sier det samme og jeg ser jo i tråden for den at mange skriver det samme.

 

Blir digg med optisk zoom!

 

Hvordan er menysystemet til Samsung sammenlignet med SE? Det er mitt største uromoment.

Lenke til kommentar

Jeg var tilfedldigvis inne og rota på elkjøp sine sider i dag(var der i går også og da var den der ikke)

Å der sto det at den var på nettbutikken så jeg ringte de for å sjekke.

Den var inne så det enda opp med at jeg bestilte den mens jeg først var på tråden med dem

 

Samsung på menysysteme er blitt sykt mye bedre på kort tid. Men enda er det litt opp til de store(nokia og sony)

Du finner det meste men må gjerne trykke en gang ekstra for å komme dit du vil

Håper f.eks at Samsung kan klare å få vekkerklokken til å ringe selv om du skrur av lyden på telefonen........småting liksom

Ellers vet jeg at Samsung har "lånt" menysystemet til nokia, men tror ikke det gjelder denne telefonen

Så har selvsagt sony bedre batterilevetid enn de fleste andre, Samsung har igjen(selvsagt) bedre batteri enn Nokia...

Gleder meg til å trykke

Spent på hva som ligger i pakken, hvordan hodetelefoner som følger med(vanligvis er de ikke bra) osv

Lenke til kommentar

Samsung G600 får voldsom skryt for menyene sine og den har sikkert de samme som G800

G600 har også en 3.5mm jack overgang og skikkelige hodetelefoner med i pakken......lurer på hva som følger med pakken til G800

G600 får terningkast 5 i dag, noe som ikke er hverdagskost for samsung telefoner

Det betyr at samsung er på riktig vei :-)

For dem som vet hva pakken til G800 inneholder(SKRIK UT) også om det faktisk er en G800 tråd her inne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...