Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Monteringsssett til Saab 9-3


[dR]MiljO

Anbefalte innlegg

Du kan fint behgolde originalstereoen din, da trenger du en adapter for å koble en forsterker til denne. Adapteren finner du blandt annet hos BACKEs LJUDBYGGERI. Hvis du har original ekstern forsterker fra før som du vil beholde trenger du den som heter SAAB2, hvis du ikke har det kan du bruke SAAB1. Får å sjekke om du har forsterker kan du ta ut stereoen å se om det er koblet til noe i den 8 pins DIN kontakten bak. Kjøpte akkurat en adabter fra den siden selv (samme som type adapter og pris som SAAB1, bare til Volvo) og denne kom på 185 inkl frakt.

 

Okey :thumbup: takk.. For å ta ut stereoen, trenger jeg ikke noe sånn jeg skal stikke inn på begge sider eller no da a? er det bare å spørre forhandleren om de har det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan det er på SAAB, men hvis det er samme bil som den på bildet i den første posten din ser jeg at det er to hull på hver side, og da vil jeg tro du skal stikke inn noen pinner i disse hullene. Bare spør forhandleren om det, de burde ha noen som du kunne få låne et par minutter så du får den ut. Ellers kan du jo stikke innom en bilstereobutikk å høre om de har noe å låne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...