Kanibar Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg Har nå Kjøpt meg The Witcher og testet det ut litt, må sies at jeg er mektig imponert, grafikken og måten du kan "velge" mellom ond og snill er genial, igjennom spillet får du spørsmål som du kan velge svar på disse vill gjøre deg snill eller ond ettersom hva du svarer. Kamp systemet er veldig kult, man kan gjøre comboer, bruke signs som kan stune får å så execute... Et overall veldig bra spill jeg annbefaler alle å kjøpe... Det er et RPG spill btw diskuter hva dere synes om The Witcher og Enjoy dette spillet...
RooNoG Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 kjøpte det når det var nytt. så spillte jeg det i en uke... så har jeg ikke fått spillt noe mere og nå har jeg cod 4 så spiller bare det. har lyst til å runde det men CoD4 trekker mere foreløbig
Skogslik Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Vurderer og kjøpe det selv her, men er ikkje sikker enda. Er så mye spill nå for tiden at eg tror det får vente :/
Jørgen Sørheim Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Kanibar Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 hmm noen forslag på hva jeg skal kale tråden?
ØysteinT Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 hva med: Tråden som dekkes av https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=851794 tråden? Øystein
KVTL Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Før denne tråden går helt bananas så penser jeg brukerene over hit i stedet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=851794 Da slipper man å ha to tråder om det samme temaet. MVH KVTL
Anbefalte innlegg