Lacim Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) Jeg lar bildet tale for seg selv. Det er umulig å se hvor man går. Har prøvd å endre ingame settings til stort sett alt mulig, uten at det blir nevneverdige endringer. Hva i alle dager skal man gjøre for å få rettet opp i dette? Specs: Opteron dualcore, 3GHz 2GB ram 1950Pro 256mb, nyeste drivere Kjører dualscreen, uten at det har skapt problemer for noen andre spill. Endret 14. november 2007 av Sihar
Villanden Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Iogmed at du vil la bildet tale for seg selv, så hadde det vært en god idè å gjøre bildet litt større. Jeg får ikke til å trykke på det, og det er på avatar størrelse.
noXelon Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Åssen oppløsning og instillinger kjører du på?
Lacim Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Da det bildet var tatt, kjørte jeg i 1024x768, men har prøvd på 1600x1200, 1280x1024 og 800x600
noXelon Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) Har du prøvd å kjøre på en enkelt skjerm og ikke dualscreen? Går jo ellers ann å oppgradere alle drivere på maskinen. Er det Demo eller fullversjonen du har av spillet? Det ser ut som det er en feil i spillet, tekstur feil. Har du rørt noen config filer i crysis mappa? Eller den siste og muligens det beste alternativet. Legg spillet inn på nytt. Endret 14. november 2007 av noXelon
Lacim Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Er fullversjon av spillet, og har nyeste drivere til alt på maskinen. Har ikke prøvd enkeltskjerm enda. Problemet forsvant da jeg satte på high details, noe som gjorde at jeg måtte spille i 800x600 for å få det til å gå glatt. Skuffende.
noXelon Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) Er fullversjon av spillet, og har nyeste drivere til alt på maskinen. Har ikke prøvd enkeltskjerm enda. Problemet forsvant da jeg satte på high details, noe som gjorde at jeg måtte spille i 800x600 for å få det til å gå glatt. Skuffende. Vil ambefale deg å legge inn igjen spille på nytt og prøve da. Får håpe det funker. Eller bare å prøve en med enkelt skjerm. Feilen ser ut til å ligge i selve spillet, for hadde det vært noe med dualscreen eller kortet hadde du nok fått en feilmeld om dette. Hvor har du fått spillet fra? torrent? Navn på torrent? Info om dette. Mulig dårlig crack om du bruker det. Håper dette hjelper, ellers får vi ta det nærmere når jeg kommer hjem fra jobb. Skal legge inn Crysis selv i dag så Gleder meg som en liten unge!!! Endret 14. november 2007 av noXelon
Blodnewb Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg hadde akkurat samme problemet, men det problemet ordnet seg når jeg kjørte grafikken på high istedenfor medium eller low, merkelig problem egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå