Thomas1992 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg og en kompis skulle sitte oss til og spille bf2, vi har installert akkurat samme patch. Men likevel, vi starter en local server, han finner den, men når han skal joine den kommer det bare at han har en Gamlere Versjon av bf2 :/ PS: Han har vista, og jeg har XP ;D
Thomas1992 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Jeg og en kompis skulle sitte oss til og spille bf2, vi har installert akkurat samme patch. Men likevel, vi starter en local server, han finner den, men når han skal joine den kommer det bare at han har en Gamlere Versjon av bf2 :/ PS: Han har vista, og jeg har XP ;D please, trenger svar fort
Thomas1992 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Jeg og en kompis skulle sitte oss til og spille bf2, vi har installert akkurat samme patch. Men likevel, vi starter en local server, han finner den, men når han skal joine den kommer det bare at han har en Gamlere Versjon av bf2 :/ PS: Han har vista, og jeg har XP ;D please, trenger svar fort
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Det eneste jeg kan komme på, er å reinstalere hele sullamitten...
daruu Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Se om dere får joina samma servern over internett, hvis ikke har dere ikke samme patchen
Thomas1992 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Se om dere får joina samma servern over internett, hvis ikke har dere ikke samme patchen jamen, har ikke account, så kan bare spille lan og sp :/ Det eneste jeg kan komme på, er å reinstalere hele sullamitten... Har prøvd det, men funka ikke
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Det er jo bare å lage en account da... Hvis du ikke spiller den ulovelige versjonen da... Da er det ikke rart det ikke fungerer...
Dernel Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Du må ha account får å spille online. på LAN også tror jeg. Men han med Vista for høyreklikke på bf2-ikonet og trykk "Kjør som admin."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå