jossy Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 (endret) Noe til juleferien. Har aldri tid til å spille, endelig skal jeg slappe av med ett spill... Det må nesten være et multiplayer spill som er veldig bra å spille online med andre, hvilken som helst sjanger bare ikke MMORPG hvor jeg må "lvle" meg opp i en lang tid før jeg kan "starte" morroa. Jeg må ha noe jeg kan nyte i juleferien, og så er det ferdig... For å hjelpe litt, jeg elsker disse singleplayer spillene: HL2, Dark Messiah Might and Magic, Bioshock, Portal Og disse multiplayer: CS, BF2142 og Vietcong <3 Men lei av dem alle... må ikke være noe nytt... og ja, pc-en er sikkert god nok for alt... ny Dell vostro ... Takker for alle tips og svar EDIT: Og ja, Max Payne er jo kooonge.... nå falt det ned mange andre spill, men drit i Endret 13. november 2007 av jossy
Tanner Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Ultima Online: Mondains Legacy! det finnes ikke noe bedere online spill, ikke sp spill eller for den saks skyld.. vanskelig å komme igang, men om du vil prøve skal jeg hjelpe deg! masse pvp, ctf's, å annet som foregår. mange forskjellige skills og teamplates! PRØV!
jossy Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 (endret) ahh sjef! må prøve:D finner det ikke noen sted:S Endret 13. november 2007 av jossy
jossy Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Jeg mente ikke online spill, men multiplayer spill, som spilles online, som CS og BF
Jext Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Call of Duty 4 har jo nettopp kommet ut. Dette er et fantastisk FPS spill med engasjerende singleplayer og multiplayer.
jossy Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Call of Duty 4 har jo nettopp kommet ut. Dette er et fantastisk FPS spill med engasjerende singleplayer og multiplayer. kult, spilte alltid det før husker jeg
d0ppler Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg kan ikke tenke meg et bedre alternativ for deg enn Team Fortress 2
jossy Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Jeg kan ikke tenke meg et bedre alternativ for deg enn Team Fortress 2 er det ute? leeenge siden husker jeg å lese om at det spillet ville komme en gang... "en gang..." tenkte jeg
Tanner Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 ahh sjef! må prøve:D finner det ikke noen sted:S finner spillet her: http://games.mirrors.tds.net/pub/ea-...uoml_setup.exe og her er en link til servern jeg spiller på sin webside: www.defianceuo.com men det er ikke same type spill som cs, cod og sånn da..=/
d0ppler Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 jepp, det er ute. Kan enten lastes ned via Steam, eller kjøpes i butikken. (les : The Orange Box)
andi_c Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg støtter COD 4, det er et kjempe bra spill, eller så kan du vente til Crysis kommer ut, det ser og kult ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå