Gå til innhold

Crysis -gameplay- bra eller dårlig.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urke. Eneste jeg likte med spillet var grafikken og loadetidene tror jeg.

 

- AIen var fæl og fiendene samarbeider overhodet ikke for å ta meg. Ofte ble noen bare stående et sted mens en eller to kommer etter meg (og full frontal assault her, ikke noe taktikk nei). Alt jeg trengte å gjøre hvis det var mange var å gjemme meg bak en stein, og vente. Sure enough, de gjemmer seg ikke og venter på meg, neida, de kommer rundt svingen, en etter en, og blir fylt med bly.

- Storyen er på trynet useriøs og overhodet ikke troverdig.

- Koreanerne snakker engelsk (ikke big deal, men gjør hele greia enda litt mindre troverdig)

- Våpenfølelse? Meh. Og minigun må være den wimpyeste jeg har sett noensinne (Jeg vil ha brotherhood of steel utgaven hvis jeg skal ha minigun :p).

- Fiendene er enkle, men tåler samtidig altfor mye (uansett om du ikke har silencer, og det at silencer er så effektiv/trekker så mye skade er ikke noen unnskyldning, det er jo bare enda teitere). Er stort sett som å løpe gjennom en haug med maur.

- Mest effektive måten å drepe folk på er å løpe på de mens du trykker F (skjøt ikke et eneste skudd på de to siste brettene, kun for å ta flyveting).

- Når du kommer til hulen går gameplayet/frihetsfølelsen i dass resten av spillet.

- Aliens er på ingen måte tøffe, og hvorfor får man ikke noen koreaner/aliens warzones og annet snacks som kunne vært moro.

- Slutten er jo helt ******, trust me, dere skjønner når dere kommer dit.

- Hele spillet gjennom opplevde jeg masse bugs: Jeg klarte å falle inn i en stein så jeg måtte loade helt i starten, og skjedde to-tre ganger etter det også. Fiender dør og blir stående/andre allierte tror de er i live fortsatt og storyen går ikke videre (måtte hoppe 2-3 saves tilbake for å komme videre et par ganger). Våpen og ammo har falt gjennom gulvet utallige ganger. Opplevde et par krasj, men det var i grunn ikke så farlig.

 

Og nei, dere trenger ikke måte trollet ;) Jeg bare føler for å klage litt et sted. Er fryktelig skuffet over spillet jeg trodde skulle bli legendarisk, men men.

Lenke til kommentar
Urke. Eneste jeg likte med spillet var grafikken og loadetidene tror jeg.

 

- AIen var fæl og fiendene samarbeider overhodet ikke for å ta meg. Ofte ble noen bare stående et sted mens en eller to kommer etter meg (og full frontal assault her, ikke noe taktikk nei). Alt jeg trengte å gjøre hvis det var mange var å gjemme meg bak en stein, og vente. Sure enough, de gjemmer seg ikke og venter på meg, neida, de kommer rundt svingen, en etter en, og blir fylt med bly.

- Storyen er på trynet useriøs og overhodet ikke troverdig.

- Koreanerne snakker engelsk (ikke big deal, men gjør hele greia enda litt mindre troverdig)

- Våpenfølelse? Meh. Og minigun må være den wimpyeste jeg har sett noensinne (Jeg vil ha brotherhood of steel utgaven hvis jeg skal ha minigun :p).

- Fiendene er enkle, men tåler samtidig altfor mye (uansett om du ikke har silencer, og det at silencer er så effektiv/trekker så mye skade er ikke noen unnskyldning, det er jo bare enda teitere). Er stort sett som å løpe gjennom en haug med maur.

- Mest effektive måten å drepe folk på er å løpe på de mens du trykker F (skjøt ikke et eneste skudd på de to siste brettene, kun for å ta flyveting).

- Når du kommer til hulen går gameplayet/frihetsfølelsen i dass resten av spillet.

- Aliens er på ingen

måte tøffe, og hvorfor får man ikke noen koreaner/aliens warzones og annet snacks som kunne vært moro.

- Slutten er jo helt ******, trust me, dere skjønner når dere kommer dit.

- Hele spillet gjennom opplevde jeg masse bugs: Jeg klarte å falle inn i en stein så jeg måtte loade helt i starten, og skjedde to-tre ganger etter det også. Fiender dør og blir stående/andre allierte tror de er i live fortsatt og storyen går ikke videre (måtte hoppe 2-3 saves tilbake for å komme videre et par ganger). Våpen og ammo har falt gjennom gulvet utallige ganger. Opplevde et par krasj, men det var i grunn ikke så farlig.

 

Og nei, dere trenger ikke måte trollet ;) Jeg bare føler for å klage litt et sted. Er fryktelig skuffet over spillet jeg trodde skulle bli legendarisk, men men.

 

Sikkert derfor PC Gamer ga det 98% ;)

 

Er foresten den høyeste karakteren de har gitt til et spill på 14 år. Er foresten uenig av mye som står over, og jeg er overhodet ikke skuffa :)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Sikkert derfor PC Gamer ga det 98% ;)
Er foresten den høyeste karakteren de har gitt til et spill på 14 år. Er foresten uenig av mye som står over, og jeg er overhodet ikke skuffa :)
Mmh, har lite å si for min mening dog. Uansett om alle gamereview-sjappene hadde gitt det 10 hadde det jo ikke påvirket min opplevelse av spillet.
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt litt. kommet forbi der demoen slutter og jeg liker det veldig bra så langt.

Synes flyten er bedre hos meg med fullversjonen.

Har ikke fått testet MP ennå, opptatt med SP delen.

 

Nå er det film, men dette skal jeg spille mere av :)

Løp og kjøp sier jeg!

Lenke til kommentar

Har nå spilt litt Crysis og jeg er mektig imponert. Mest imponert er at jeg faktisk kan spille i high og noen satt på medium på min bærbare.

Kjører high på alt unntagen shadows, shaders og postprocessing som er stilt inn til medium. Har fin FPS, selv når det skjer mye på skjermen. Kunne sikkert kjørt innstillingene enda høyere, men vil bevare den fine flyten, spesielt i kampscenene så kjører disse innstillingene.

Det mener jeg er veldig bra til å være på en bærbar.

 

Testet både SP og MP i går og jeg likte begge to svært godt.

SP delen er spennende, oppdragene kan utføres på 100 vis av forskjellige måter. Man må prøve ut forskjellige ting om en feiler, og det er nok å ta av.

MP delen likte jeg også svært godt. Mange bra brett, gameplayet er morsomt og alle effektene som er i SP er også i MP delen. Skal du ha vær, natt/dag og fysikk må en spille i DX10 modus. En kan huke av (DX10 server) og da er det kun folk som kjører i DX10 joine serveren. Det er ikke mulig å joine en DX10 server om en kjører DX9.

 

Topp karakter hos meg så langt!

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar
Urke. Eneste jeg likte med spillet var grafikken og loadetidene tror jeg.

 

- AIen var fæl og fiendene samarbeider overhodet ikke for å ta meg. Ofte ble noen bare stående et sted mens en eller to kommer etter meg (og full frontal assault her, ikke noe taktikk nei). Alt jeg trengte å gjøre hvis det var mange var å gjemme meg bak en stein, og vente. Sure enough, de gjemmer seg ikke og venter på meg, neida, de kommer rundt svingen, en etter en, og blir fylt med bly.

- Koreanerne snakker engelsk (ikke big deal, men gjør hele greia enda litt mindre troverdig)

- Våpenfølelse? Meh. Og minigun må være den wimpyeste jeg har sett noensinne (Jeg vil ha brotherhood of steel utgaven hvis jeg skal ha minigun :p).

- Fiendene er enkle, men tåler samtidig altfor mye (uansett om du ikke har silencer, og det at silencer er så effektiv/trekker så mye skade er ikke noen unnskyldning, det er jo bare enda teitere). Er stort sett som å løpe gjennom en haug med maur.

- Mest effektive måten å drepe folk på er å løpe på de mens du trykker F (skjøt ikke et eneste skudd på de to siste brettene, kun for å ta flyveting).

 

Prøv delta du. En annen ting, legg merke til at alle koreanere har skuddsikker vest og hjelm, de tåler faktisk ikke så mye.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar
Urke. Eneste jeg likte med spillet var grafikken og loadetidene tror jeg.

 

- AIen var fæl og fiendene samarbeider overhodet ikke for å ta meg. Ofte ble noen bare stående et sted mens en eller to kommer etter meg (og full frontal assault her, ikke noe taktikk nei). Alt jeg trengte å gjøre hvis det var mange var å gjemme meg bak en stein, og vente. Sure enough, de gjemmer seg ikke og venter på meg, neida, de kommer rundt svingen, en etter en, og blir fylt med bly.

- Storyen er på trynet useriøs og overhodet ikke troverdig.

- Koreanerne snakker engelsk (ikke big deal, men gjør hele greia enda litt mindre troverdig)

- Våpenfølelse? Meh. Og minigun må være den wimpyeste jeg har sett noensinne (Jeg vil ha brotherhood of steel utgaven hvis jeg skal ha minigun :p).

- Fiendene er enkle, men tåler samtidig altfor mye (uansett om du ikke har silencer, og det at silencer er så effektiv/trekker så mye skade er ikke noen unnskyldning, det er jo bare enda teitere). Er stort sett som å løpe gjennom en haug med maur.

- Mest effektive måten å drepe folk på er å løpe på de mens du trykker F (skjøt ikke et eneste skudd på de to siste brettene, kun for å ta flyveting).

- Når du kommer til hulen går gameplayet/frihetsfølelsen i dass resten av spillet.

- Aliens er på ingen måte tøffe, og hvorfor får man ikke noen koreaner/aliens warzones og annet snacks som kunne vært moro.

- Slutten er jo helt ******, trust me, dere skjønner når dere kommer dit.

- Hele spillet gjennom opplevde jeg masse bugs: Jeg klarte å falle inn i en stein så jeg måtte loade helt i starten, og skjedde to-tre ganger etter det også. Fiender dør og blir stående/andre allierte tror de er i live fortsatt og storyen går ikke videre (måtte hoppe 2-3 saves tilbake for å komme videre et par ganger). Våpen og ammo har falt gjennom gulvet utallige ganger. Opplevde et par krasj, men det var i grunn ikke så farlig.

 

Og nei, dere trenger ikke måte trollet ;) Jeg bare føler for å klage litt et sted. Er fryktelig skuffet over spillet jeg trodde skulle bli legendarisk, men men.

 

Seks av ti klagepunkter løses enten av vanskelighetsgrad eller én patch, de fire andre er smak og behag. Jeg synes spillet er kung!

Lenke til kommentar
Sikkert derfor PC Gamer ga det 98%

Kjøpte spillet i sted, nå blir litt Crysis utover kvelden så får jeg se om det lever opp til forventingene. Gleder meg til å teste MP også.

Wow, såpass, men var det før de hadde testa Multiplayer?

 

Har lagt merke til at mange anmeldelser IKKE tar hensyn til multiplayerdelen, men gir karakter allikevel, det er litt spess.

Endret av -=PuNkGuY=-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...