Gå til innhold

Noen som kjenner til kabinetter som har plass til "trippel radiator"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittel sier så er jeg på leting etter et kabinett som lar meg fint feste min triple radiator.

Håper seriøst det fins noe slikt for ellers må jeg ta å takke til det chieftec kabinettet som jeg har brukt vinkelsliper på for å kutte hull i for å ha noe å feste radiatoren i...

Mvh Rosewell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Radiatoren på innsiden, og skruer fra utsiden. Hele frontpanelet kan løsnes med noen klips. Det står beskrevet bra i manualen.

Det eneste negative jeg kan si om kabinettet er at du må fjerne hardiskbrønnen for å sette inn DVD brenner osv.

Skrevet

Det er hull nederst i kabinettet du kan skru den fast. Men jeg bruker bare sugekopper på min WaterChill extreme pumpe. Om skruehullene passer vet jeg ikke, men det er veldig mange :)

Skrevet

jeg har denne: Min pumpe

Hvis ikke begge hulla passer så burde nå den ene passe og det er forsåvidt bra nok det....

jeg kjøper dette kabinettet...bare dumt jeg startet denne tråden ETTER at jeg hadde kjøpt chieftec kabinett til 700kr og slipt litt med vinkelsliper i den for å kunne feste radiator =D

Skrevet

Kan nesten garantere at begge hullene passer. Det er utrolig mange hull der, og kabinettet er faktisk designet med tanke på vannkjøling. Det er tilogmed hull til slanger ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

hentet pakken igår etter å ha latt den stått noen dager hos posten. Skal gå å åpne pakken nå...Oi, spennende =D

Får håpe de tingene jeg skal ha inn i den passer =D

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Det er foresten plass til både et ATX hovedkort og et miniATX :)

Det er galt, det er plass til et ATX hovedkort og et ITX hovedkort...

Skrevet (endret)
Det er foresten plass til både et ATX hovedkort og et miniATX :)

Det er galt, det er plass til et ATX hovedkort og et ITX hovedkort...

Det er riktig, beklager feil infoen.

ontopic:

Jeg skal vertfall kjøpe meg et billig ITX Hovedkort og bruke den som et sekundærsystem som kan brukes som en server.

På den serveren skal jeg ha 1 disk jeg bruker for å seede torrents og som midlertidig sted for ting jeg laster ned. Og i tilleg så må få en stillegående disk vertfall på den siden jeg sover rett ved PC-en min.

Og måten de komuniserer på blir da via 1gb ethernet ;)

Endret av nts
Skrevet (endret)

hehe bare så vidt den passer under databordet...trodde jeg måtte ta av bena til kabinettet, men neida...er vel en liten klaring på 2-4mm....skal vi si nais? yes...

det dumme er at jeg kun klarer å bruke 1 av hullene i bunnen av kabinettet til å feste vannpumpe...det fordi hullene på pumpa er så spredt plassert...

Endret av rosewell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...