Gå til innhold

Luminary beta har startet! (MMORPG)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Luminary er et annerledes MMORPG spill som tilbyr deg andre ting enn bare gå rundt å drepe til du er høyt level. Aksjer, avgifter, eie byer, bli konge i 48 timer, lage nye items er ting som griper deg i en svimmlende vanedannede spillet.

-Det er en annen versjon av spillet Goonzu online. Den gir en vri med nye items, monstere og andre småting.

Spillet er GRATIS etter beta også og de vil ikke sette karakterene tilbake til 0 etter betaen. Spillet vil ha en mulighet til å kjøpe ting med ekte penger som du kan bruke i spillet til å gjøre deg litt bedre enn alle andre.

-Grafikken i spillet er litt barnevenlig, litt tegneserie aktig. Det er et pluss at det er annerledes, men et minus til deg som er mer glad i noe virkelighets reelt.

Jeg anbefaler deg som er maktglad og MMORPG fan (MMORPG=Maktgal hehe) på adressen http://luminary.ijji.com

!PS vis du også har lyst til å hjelpe meg til å bli bedre.

-Når du lager en ny karakter så kommer det opp en rute hvor det står "Recommend" skriv karakternavnet mitt Sethyres vis du har lyst til å hjelpe. Jeg er også en mentor i spillet og er villig til å hjelpe når du finner ut hvordan du kan viske til meg.

Skitt fiske, kos deg

Endret av Mandige_Randi
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...