Gå til innhold

Garanti til PS3


Layn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hittil opplevd endel komplikasjoner med min playstation 3

Men jeg har da kjøpt denne i dubai i de arabiske emirater, så lurer på om er en slags garanti eller lignende jeg har på denne internasjonalt?

 

hmm, men garantien, er det en lapp eller lignende som lå i boksen som jeg må ha tatt vare på fordi jeg tror kanskje jeg kan ha kastet ut det meste av det jeg ikke trodde jeg ville få bruk for:(?

Lenke til kommentar
Det burde fint gå an å levere den på reperasjon her i Norge uansett, så lenge produktet selges her ser jeg ingen problemer med det.

Ta kontakt og la oss høre svaret.

 

Vet ikke helt hvor vidt en reperasjon hjelper, problemet angår på en måte at den "sletter" filene til spiller kan man si, men jeg er ikke 100% at det ikke er spillet det kan være noe galt med..

 

Men men , jeg skal i hvert fall ta å prøve å sende en mail til dem og høre jeg;) takker

Lenke til kommentar

Butikker som selger slike varer kan på goodwill ta imot slike varer og sende dem inn på service for deg, men det er ikke noe du kan kreve. Du skal i utgangspunktet reklamere/garanti til den plassen du kjøpte varen.

 

Data_jepp; sålenge den ikke er kjøpt her i norge er den neppe omfattet norske garantivilkår. Du kan dog sende den inn til reperasjon uten noe problemer, MEN det er da en stor sannsynlighet for at du må betale for reparasjonen.

 

Kan også være en ide å kontakte verksteder som tar garantireparasjoner til PS3 og høre hva de mener.

Lenke til kommentar

det ene er jo med online til et spill, selv om jeg vet dette ikke har noe med maskinen å gjøre, men med nettverket..

Det store er loading av lagret fil til spillet NBA street: homecourt

Står at filen er det

Jeg loader den og det kommer sånn loading complete, men så finner den den ikke og jeg må starte på nytt

Har startet på nytt sånn 3 ganger og kommet langt hver gang og dette gjorde meg så irritert at jeg stoppet å spillet det

Spesielt siden online her morsomt med sitt egenskapte lag;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...