Gå til innhold

Ca. hvor mye kan jeg få får denne accounten?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Husker det ble diskutert hvorvidt det skulle være lov å snakke om dette for en stund siden, men klarte ikke å finne igjen tråden, så denne får heller bli stengt hvis den bryter med retningslinjene.

Anyhoo, så har jeg tenkt å selge accounten min med enlvl 70mage med 3 forskjellige PvP mounts,Talbuk, kara attuned og 3/5 heroic keys, en lvl 70 bloodelf priest[/url], en 60 warrior med vanlige scholo/strat blues, en 52 mage og diverse andre 20-50 alts. Jeg har ca. 2-3k liggende + en del annet støff av verdi. Sånn ca. hvor mye kan jeg kreve å få får denne accounten?

Endret av NisseGutteN
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Blizzard sin EULA forbyr ikke folk å diskutere hvor mye penger de kan selge accountene sine for. De forbyr selve salgs/kjøps-prosessen. Så denne tråden bryter verken med retningslinjene på forumet eller Blizzards EULA. Og bare så det er sagt kan ikke vi moderatorer kontrollere hva som er lov og ikke i forhold til hver eneste EULA til hvert spill. Hadde blitt en fulltidsjobb det. ;)

Hvor vidt dere andre brukere liker at folk selger accounts til amatører som igjen ødelegger spillopplevelsen er en helt annen sak, og skal ikke diskuteres i denne tråden. Det kan dere heller kjøre en prinsipiell diskusjon på i en egen tråd.

Snorre :)

Endret av Snorre
Skrevet
Blir vel rundt 2000 kroner.

oj, er de 2 kontoene der verdt så mye? Så ikke akkurat ut som noe epic kontoer....

2000 kroner = 2-3 dager på jobb.

2-3 dager på jobb VS 7-12 dager in-game (x2, siden det er snakk om to 70 chars), alt etter hvor ''hardcore'' en er på levling. Der er også en del cash og noen OK epics på characterene, som også må skaffest/farmest.

Time/Money.

Skrevet
tvilsomt at du får mer en 500 kr for det, da må noen være temmelig desperat. Uansett, du er rapportert!

Hvorfor det? Snorre avklarte jo at dette ikke brøt verken retnigslinjene på forumet eller EULA for den slags skyld, så du kommer nok ikke langt med raportetingen.

Magen er jo nesten full epic (hovedsaklig pvp tho'), med diverse mounts og 3k gull, så skal nok klare å få mer enn 500kr for den. Noen tips til hvordan jeg kan gjøre den mer verdt på forholdsvis kort tid? Grinde penger, ny mount, en lett epix, heroic key osv?

Skrevet

oj, er de 2 kontoene der verdt så mye? Så ikke akkurat ut som noe epic kontoer....

2-3 dager på jobb VS 7-12 dager in-game (x2, siden det er snakk om to 70 chars), alt etter hvor ''hardcore'' en er på levling. Der er også en del cash og noen OK epics på characterene, som også må skaffest/farmest.

Time/Money.

Du tjener ikke særlig på å selge accounten sin, i motsetning av hva mange tror. Konkurransen er beinhard, da det er så mange kinesere og folk som bare vil ha bort "dritten" :-)

Uansett, jeg gjetter at du får noe mellom 800-1500 for den accounten. Er ganske mye verdt i forhold til hva accounts vanligvis er verd.

Tho, du kan ha flaks på E-bay og selge den for 2000-3000 da. Jeg tviler egentlig litt på at man klarer å selge accounten sin der. Er vel lov å håpe på noen bortskjemte unger vel?

Skrevet (endret)

Time/Money.

Jeg har sett en del på et bruktmarked av ren nyssgjerrighet, prisen på langt bedre karakterer er mye lavere (10001500). Og sammenligne med hvor mye man tjener i en jobb er kanskje ikke helt relevant?

Endret av Dev-
Skrevet

Skulle jeg kjøpt meg konto, så hadde jeg mye heller betalt litt ekstra til noen jeg stolte på enn å ta sjansen på å bli virtuellt sodomisert av en eller annen account hustler.

Skrevet (endret)

Har søkt litt rundt og har komt frem til en side som heterAccounts.net som vistnok skal være den største innen kjøp og salg av mmo-accounter. Der kjøper kjøper de accounter billig og selger de forholdsvis dyrt 6-700dollar for ok gearete folk. Og folk kjøper derfra. Muligens pågrunn av at folk er redde for å bli scammet og tildels valgfriheten man har der at folk velger å betale litt ekstra, men har et lite håp om å få noe i nærheten av det hvis jeg finner den rette siden/fyren. :w00t:

Endret av NisseGutteN
Skrevet

Fikk solgt min for 3k før TBC, etter det fikk jeg solgt TBC beta invite for 800 kroner >.>

Du kan jo prøve deg på QXL, men de er blitt veldig streng så de sletter postene når de ser dem.

Når du skal selge kontoen så er det viktig å bruke farger og slikt for å rame opp viktige ting, gull, epics, lvl 70, gull, hp, bla bla bla. Bare få med alt slags eyecandy saker som ser bra ut.

Skrevet (endret)

Ett rask regnestykke viser meg at om man seller en account man har brukt 35 dager played på, noe som er casual (om man setter det i perspektiv, på at man har brukt fks 1 år på å nå den spilletiden), for 1000kr er jo det forbanna billig, i forhold til hva penger du hadde fått om du jobbet de 35 dagene, og tjente 110kr timen.

92400kr blir dette, uten skatt da.

Lat oss si du har vert ganske hardcore siden wow kom ut for 2,5 år siden (ca), og har.. 110 dager played? Er nok normalt det om man har spillet som en hobby.

290000 = nesten 300.000kr, da uten skatt. Og de kontoen går for 3000kr? Kkthxbye.

edit: Merk dere at dette er bare mulig i teorien nesten, ettersom ingen i pokkers helvete gidder å jobbe så mye etter skolen/jobb, + du skal også skaffe deg jobben.

Endret av genetex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...