Gå til innhold

COD4 Demo. problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lastet ned demoen for cod4. tenkte jeg skulle teste det før jeg kjøper fullverjonen.

men etter jeg har instalert spillet og skal slå det på, får jeg opp følgende melding:

Error during initialization:

Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data.

en venn av meg har akkuratt samme data. å fikk også opp samme meldingen, men han bare lastet ned noe(vet ikke hva) så kjørte spillet helt fint.

kan noen hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har lastet ned demoen for cod4. tenkte jeg skulle teste det før jeg kjøper fullverjonen.

men etter jeg har instalert spillet og skal slå det på, får jeg opp følgende melding:

en venn av meg har akkuratt samme data. å fikk også opp samme meldingen, men han bare lastet ned noe(vet ikke hva) så kjørte spillet helt fint.

kan noen hjelpe?

Spørr 'vennen' din om hva han lasta ned, og gjør det samme selv?

Skrevet

kan noen hjelpe?

Spørr 'vennen' din om hva han lasta ned, og gjør det samme selv?

med (vet ikke hva) mente jeg at han ikke vet hva han lastet ned. hvor, hva eller noe som helst. =(

skal skjekke hvilket skjermkort jeg har i neste time (er på skolen =/ )

Skrevet (endret)

Da ser det ut som at du har Mobile Intel® GM965 Express Chipset. (Nesten samme som meg!)

Intel sine kort er dårlige til spilling,

Men jeg tror dette er den riktige driveren til skjermkortet ditt. ;)

Endret av wwwerner
Skrevet
Da ser det ut som at du har Mobile Intel® GM965 Express Chipset. (Nesten samme som meg!)

Intel sine kort er dårlige til spilling,

Men jeg tror dette er den riktige driveren til skjermkortet ditt. ;)

la merke til at den var for windows vista, jeg har xp home edition...

Skrevet

Kan du ta screenshot av dette?

Tror nok ikke det er noe problem, (men dette er ikke noe jeg har peiling på) men det kan være fordi skjermkortet ditt ikke er støttet av spillet... :hmm:

Skrevet
Funker!

men hver gang jeg slår på spillet, anbefales det at jeg kjører det i "safe mode"

er det noe problem?

Den feilmeldingen skal du vel igrunnen bare få hvis spillet crasher pga innstillinger. Hvis du går ut av spillet på normal måte, og prøver å starte det igjen, får du samme meldingen da også?

Skrevet (endret)
Funker!

men hver gang jeg slår på spillet, anbefales det at jeg kjører det i "safe mode"

er det noe problem?

Den feilmeldingen skal du vel igrunnen bare få hvis spillet crasher pga innstillinger. Hvis du går ut av spillet på normal måte, og prøver å starte det igjen, får du samme meldingen da også?

jeg får den hver gang jeg prøver å slå den på, sa nok at det funket litt for tidlig, etter jeg har valgt hvilken vanskelighetsgrad jeg vil ha, begynner loadingen, denne loadingen begynner rask, men stopper etter ca 3sekunder, bildene fortsetter en stund, men så stopper de også. da må jeg bruke alt+f4 får å slå av spillet =/ har ikke kommet lengre en det enda!

Kan du ta screenshot av dette?

Tror nok ikke det er noe problem, (men dette er ikke noe jeg har peiling på) men det kan være fordi skjermkortet ditt ikke er støttet av spillet... :hmm:

kan ta screenshot, men kan ikke å legge ut bilder på forums

Endret av SeerShadow
Skrevet

kan noen hjelpe?

Dette er fordi PCene deres ikke klarer og oppfylle spillets KRAV. men så lenge dere har 2,8Ghz prossersor skal det meste være gjort!

Safe Mode er bare bra. da drar PC-en spille så godt den kan! Kjør via Safe Mode vis den spør om det!

Mvh Kevin92 :D

Skrevet

kan noen hjelpe?

Dette er fordi PCene deres ikke klarer og oppfylle spillets KRAV. men så lenge dere har 2,8Ghz prossersor skal det meste være gjort!

Safe Mode er bare bra. da drar PC-en spille så godt den kan! Kjør via Safe Mode vis den spør om det!

Mvh Kevin92 :D

Har bare 2.0 Ghz proffesor...=(

så du tror dette er grunnen til at loading bare stopper opp?

Skrevet
Har bare 2.0 Ghz proffesor...=(

så du tror dette er grunnen til at loading bare stopper opp?

Er nok enten det, eller skjermkortet ditt. Tviler på at du kan kjøre dette spillet uansett, da Intel sine kort ikke duger til spilling... :(

• 1 måned senere...
Skrevet

kan noen hjelpe?

Hei Gå inn på Omega drivers, oppdater med nyeste versjon. Gjorde d, har Radeon ATI og alt ble berre lekkert

kan noen hjelpe?

Hei Gå inn på Omega drivers, oppdater med nyeste versjon. Gjorde d, har Radeon ATI og alt ble berre lekkert

Gå inn på Omega drivers (google) og last ned oppdatering. Funka for mæ som har Radeon ATI kort fra 2004, selv COD-UO ble bedre grafikk på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...