Gå til innhold

Installasjon av Gears Of War


Anbefalte innlegg

Skal installere dette spillet..Jeg er klar over at jeg ikke har nok plass på C-disken...Spillet skal installeres på annen partisjon, men får likevel beskjed selv om jeg forandrer bane om at det ikke er nok plass på C-disken...Jeg skal bruke F og velger denne som mål..men....Noen forslag??

Endret av sjarken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ikke bare flytte litt fra c:\ til f:\, så installere, og eventuelt flytte tilbake senere.

 

Du kan også laste ned CCleaner, dette programmet vil slette masse unødvendig materiale fra c:\, som temp filer osv.

 

Har bare en Raptor som systemdisk...den er det bare 7 gigs igjen på...ikke mulig å frigjøre noe på den...så der står jeg..Selv om jeg forandrer med costum installasjon til stasjon F...sier installasjonsprogrammet likevel at det ikke er nok ledig plass på C....for noe dritt...går det an å redigere en eller annen installasjonsfil som fjerner stasjonsretning og/eller størrelsen på den?

Lenke til kommentar

Ah skjønner. Jeg har samme disk, 36gb raptor, og hadde tidligere samme problem. Jeg endte med å rare noe programfiler, for så å slette originalene. Så la jeg de tilbake etterpå.

 

Men det skal fungere å få den til å extrakte til en annen disk, ved å gjøre et eller annet i regedit, men det vet jeg for lite om til å hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Det var merkelige greier, men det ser ut til at enkelte spill bare MÅ på C-disken uansett hva man vil..Noe dritt fordi mange har mindre og raske disker til OS. Noen som vet et editeringsprogram hvor man kanskje kan fjerne denne egenskapen. Jeg kan kopiere spillet til disk slik at filene kan skrives til..og for ordens skyld: dette er IKKE noe nedlastet kopi...bare så det er sagt..enkelte spill MÅ man bare ha orginalen av...

Lenke til kommentar

Spillet havner i en annen plass enn C:. Jeg har nettop installert det til D:\. Har også nettop formatert PC-en. Før formateringen hadde jeg bare 5gb på c:, da gikk det ikke å installere spillet, selv om jeg ville ha det til d:. Tuklet litt slik at jeg hadde mer enn 8gb ledig etter installasjon av xp og da funket det :)

 

Virker nesten som om spillet må igjenom C: :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...