Dev- Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Har skrevet et halvt A4 dokument som jeg forsøker å kopiere inn i GM ticket, men bare 2/3 blir med. Er det noe begrensing? Endret 11. november 2007 av Dev-
jvc1986 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Ja det er en begrensing, vet ikke nøyaktig antallet bokstaver, men har selv måttet reduserere noen tickets for å få plass.
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Og det er faktisk en ulempe. Når jeg først rapporterer noe/noen vil jeg gjøre det på en skikkelig måte, å forklare problemet nøye. Then again, Blizzard tar vel bare og leser et par nøkkelord i ticketen du sender, og setter det på venteliste eller noe.
World Of Warcraft Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg blir like forbanna hver gang -_-
Darth Kjell Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg skjønner at det kan være plagsomt at det er en begrensning på antall ord i ticket, men jeg skjønner også hvorfor de har denne begrensningen. Det er mye bedre at folk skriver kort, men beskrivende. Enkelte skriver alt for lange feilrapporter. Med limit må de tenke seg om litt mer, slik at kun det relevante blir med. Hva med å bruke Blizzards forum?
Dev- Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Jeg skjønner at det kan være plagsomt at det er en begrensning på antall ord i ticket, men jeg skjønner også hvorfor de har denne begrensningen. Det er mye bedre at folk skriver kort, men beskrivende. Enkelte skriver alt for lange feilrapporter. Med limit må de tenke seg om litt mer, slik at kun det relevante blir med. Hva med å bruke Blizzards forum? Jeg spurte heller hvor jeg skulle sende mail og fikk mailadresse Free honorpoints here i come
Dev- Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Free honorpoints..? How? hehe, hvor mye gold betaler du for det? Neida, jeg er ekstremt misfornøyd med pet bugen som har vært i BG i over 1 uker. Er jo umulig å spille BM specc hunter da pet ikke er der. Fører til at vi taper. Vet at det er samme for Horde men synes fortsatt at de bør gjøre noe. Vi får se hva de svarer på mailen min. Skal være litt taktisk å be om gratis spill dager eller litt honorpoints. Regner med at det er enklere å gi meg hp enn gratis dager Gjelder forøvrig etter det jeg har lest bare Battegroup Misery.
Christeven Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Ja det er en begrensing, vet ikke nøyaktig antallet bokstaver, men har selv måttet reduserere noen tickets for å få plass. nå må dere også huske at det sikker kommer utallige slike meldinger per dag, om alle sendte med en stil til meldingen hadde ikke blizzard ansatte gjort annet enn å lese slike, + køene hadde blitt lenger siden de ikke kunne lese like mange per dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå