Dr. Chaos Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Hvor er steam savene lagra? Jeg har satt in ny Harddisk og trenger de gamle savene fra flere spill. Takker på forhånd. Endret, takk for at du sa i fra. Jeg lærer heldigvis av mine feil Endret 11. november 2007 av Crashking
Skagen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Savegames lagres for hvert spill under de respektive mappene under navnet på Steam-kontoen din i SteamApps-mappa Her er eksempler på hvor mine saves er lagret: C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\skagen\portal\portal\SAVE C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\skagen\half-life 2 episode two\ep2\SAVE C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\skagen\half-life 2 episode one\episodic\SAVE C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\skagen\half-life 2\hl2\SAVE
Dr. Chaos Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 Savegames lagres for hvert spill under de respektive mappene under navnet på Steam-kontoen din i SteamApps-mappa Hvor er savene for de gamle spilla lagra? Spilla jeg trenger å finne savene for er: Half-life Opposing Force Blue-Shift Er ikke noen save-mappe der.
Mr. Fiskum Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hvis du finner en mappe som heter valve innpå Half Life OF of BS så ska det være en save mappe der.. Er ikke helt sikker da..
Dr. Chaos Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 (endret) Hvis du finner en mappe som heter valve innpå Half Life OF of BS så ska det være en save mappe der..Er ikke helt sikker da.. Fant den, så den ikke tidligere. Jeg må lære å åpne øya mine Takk for hjelpa. Endret 11. november 2007 av Crashking
Skagen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Om disse spillene ligger under SteamApps-mappa slik som alle andre Steam-spill kan du prøve å søke etter *.SAV-filer. Høyreklikk på SteamApps-mappa og velg å søke etter alle filer og mapper og skriv *.sav som filer du vil søke etter. Da skal du få opp samtlige savegames-filer til alle spillene, inkludert de gamle spillene om de bruker samme savegame-filformat som de nye spillene, og at de gamle spillene faktisk ligger under SteamApps-mappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå