Gå til innhold

Litt hjelp med Windows Vista


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skulle åpne et program som jeg ikke fant ut hvordan skulle startes. Jeg tryket "Open with" og så trykket jeg på notisbok. Jeg har prøvd å få den til å starte som .exe igjen men finner ikke ut hvordan skal jeg gjøre det?

 

Vær så snill å hjelp. Tentamen på Mandag og får ikke åpnet office som jeg har mine dokumenter på.

 

Jeg trykker på office og det kommer notisbok med MASSE tegn flere sider

Endret av brage_sk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk nå får jeg dem opp i notisbok (berget) phew phew..

 

Men hvordan kan jeg ordne sånn at jeg også får startet programer.

 

Da jeg skal restarte PC-en var det ingen av de HP toolsene som åpnet seg.

Og når jeg skal starte steam så kommer det mange tegn og bokstaver i steam

 

Raste. Okei. Jeg tar det i Vista forumet.

 

Unnskyld for all forstyrringen.

Lenke til kommentar
takk nå får jeg dem opp i notisbok (berget) phew phew..

 

Men hvordan kan jeg ordne sånn at jeg også får startet programer.

 

Da jeg skal restarte PC-en var det ingen av de HP toolsene som åpnet seg.

Og når jeg skal starte steam så kommer det mange tegn og bokstaver i steam

 

Raste. Okei. Jeg tar det i Vista forumet.

 

Unnskyld for all forstyrringen.

 

 

Har du egentlig installert Office på maskinen din i det hele tatt? Hvis du har så skal programmene starte fra Start - Programmer - Microsoft Office - Word/Excel osv

 

At du ikke får starta programmer høres ut som at det er en feilkobling i filtype-oppsettet på maskinen din. Men jeg synes det er rart at det skal skje bare fordi du har klikka Open With en gang. Jeg kan ikke hjelpe deg med dette herfra.

Lenke til kommentar

vet jeg ikke skal poste her. Men siden jeg fikk respons så må jeg nesten svare.

 

Her er hele problemet mitt.

 

Jeg skulle starte en exe fil. Jeg trykket på Open With. For å finne ut hva som skjedde trykket jeg på internett.

 

I det jeg trykket på internett kom det et lite blink på skrive bordet og nesten alle filene fikk et internett icon, i en liten hvit 4kant. Når jeg starter et program åpner internett seg og kommer download. Jeg tenkte jaja, kan vell alltids download. Download tar under 1 sekund og det kommer det samme neste gang jeg skal prøve å starte det igjen.

 

Jeg restarter PC-en og håper på at det skal fikse seg av seg selv. Men nei.

 

Jeg starter maskinen og ingen av de vanlige filene som er på oppgavelinjen åpner seg.

 

Jeg trykker på open with på VentriloMIX og trykker på den samme tingen inni programfiler og VentriloMIX. Jeg får åpnet dette programet.

 

Jeg springer opp til denne datamaskinen og logger på diskusjon.no for å få hjelp.

 

Jeg tar med meg den bærbare PC-en og sitter nå her å skriver og håper indelig at jeg skal få hjelp.

 

Windows versionen jeg bruker er Windows Vista 32bit, bussines edition, Norsk version. Genuin fra HP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...