Gå til innhold

Overklokkingshelg i Stavanger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen signifikante forskjeller fra Asus p5k til p5k(vanilla)?

` eller erre fordi hovedkortet har verdens styggeste farge :p

 

Får gratulere dere da :thumbup:

Bra gjort gutta.

 

Fredag 23 November er en dag jeg ser frem til!, pacman kjem og det blir en heidundranes temperatur i kjellern min å:)

Får også mitt nye DYI rør i løpet av denne uken :love: og kanskje singelsteger så jeg får rævkjørt conroen min

 

 

Jeg mottar P35-DS4 og 4x1024Mb super talent DDR2 (som etter all sannsynlighet har D9 brikker) til neste uke en gang, har også en (IHS løs) celeren 420 som skal prøves, vet den er god for 3,4Ghz. Blir også noe socket a og noe 939...

 

og olanru: jeg skal revkjøre den C2Den din så hardt at den vil be om nåde... :p

 

 

939 ja, hvem hk skal du bruke, kan komme tel meg hvis du er i nærheten xD også låne mitt DFI Lanparty-UT Nf4 SLI-DR EXpert =).

 

kjører en 4400+ 2mb cache 110 watt @ 9.5x292.. fikk en 3dmark på 10300 rundt der, fikk ikke lov til å levere score den dagen ellers så skal jeg ha en dokumentert score på 9900 xD med min 4400+ med 2900 XT vannkjølt.

 

andre som kjører 2900 XT OC ? =) greier 990/1100 enkelt med mitt :D

Lenke til kommentar
Jeg mottar P35-DS4 og 4x1024Mb super talent DDR2 (som etter all sannsynlighet har D9 brikker) til neste uke en gang, har også en (IHS løs) celeren 420 som skal prøves, vet den er god for 3,4Ghz. Blir også noe socket a og noe 939...

 

og olanru: jeg skal revkjøre den C2Den din så hardt at den vil be om nåde... :p

 

jeg trudde de cellyene var sperra på 3ghz? . jeg har en sånn, og klokka den rett til 3ghz og prøvde ikke lenger :p fsb wall eller no. skal starte opp rakkelet bak meg å se om den går forbi 3ghz grensa.

 

edit: ingen 3ghz grense!

edit 2: noen som vet om jeg kjører forhøy v-core?

post-65461-1194886202_thumb.jpg

Endret av kjellthore
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...