Gå til innhold

Hva tror dere om dette vannkjølingsoppsettet?


Anbefalte innlegg

Veldig bra deler, de sente med spesialskruer og deler, en ekstra ramsink osv, helt gratis. Servicen er fantastisk, hyggelig og hjelpsom. Første gang jeg skulle bestille hadde jeg litt problemer med betaling siden jeg hadde ungdomskort, men de fant en løsning(InterNation Money Order). Du sparer mange tusen kroner. Microplex har monopol på vannkjøling i norge.

De sender pakken som gave om ønskelig - du slipper moms. De har erfaring på området. For å sitere:

Alex "Petra" Venz - Born speaking only binary and raised by a pack of wild, vengeful, uncannily intelligent lawn gnomes, Alex is the 3v1l genius behind the scenes who makes sure that everything keeps working....or fails spectacularly. Tech site, store, graphics, photos, water cooling, coding, crazy projects, forums, blog--you name it, he...uhh..."works"...on it. Due to the many years spent with his adoptive gnome parents, Alex is surprisingly skilled when it comes to staying in one place and not moving for hours, or even days on end (a basic survival technique for any lawn gnome). As a result, he isn't exactly the most productive person you'll ever encounter; however, he has managed to overcome enough of his gnomish behavior to function decently well within human society. He has also made it his personal mission to blast holes in various companies' PR propaganda, help rid the world of stupidity, and test system components 'till they burn. Most frequently found prancing about within the [H]ard|Forum or the Xtreme Systems forum masquerading as "Petra", Alex eats, sleeps, and breaths technology 24/7/365.

Litt morsomt:P

 

MVH Todda7

Endret av todda7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er det med å få returnere vannkjølingskomponenter som er deffekte? Har de noen snodig løsning for det? :)

 

Og hva er det der "InterNation Money Order" for noe?

 

Men det dere sier er at jeg har alt og vinne og ingen ting å tape på å handle hos PTS? :)

International money order, min feil. Det gjøres i din bank, der du fyller ut et skjema, som blir sendt til Oslo, og så blir pengene sendt til USA. Koster 200,- dvs det er en tungvint og dyr måte og gjøre det på, men eneste måten om du har ungdomskort(Visa Electron) og ikke har mulighet for å låne noens paypal account.

 

Alt og vinne, ingenting å tape hos PTS. Har forøvrig aldri hatt noå returnere, det kommer alltid kjempefint pakket og i knall stand.

 

MHV Todda7

Lenke til kommentar
Hvordan er det med å få returnere vannkjølingskomponenter som er deffekte? Har de noen snodig løsning for det?

 

Tror ikke du skal tenke på det. Sjansen for at varene skal være defekte når du mottar dem er uhyre liten! Om det likevel skulle være noe som er feil e.l, kan jeg nesten garantere at de vil være behjelpelig, og at du vil kunne returnere varene. At et firma ligger i utlandet, betyr jo ikke at det er useriøst og at det ikke er trygt å handle der! Mine erfaringer er heller motsatt! Får mye bedre kundeservice i utlandet i forhold til f.eks enkelte nettbutikker i Norge!

Lenke til kommentar

Da har jeg fått kabinettet mitt. Det ser ikke ut til at jeg får montert radiator internt. Da det blir for lite plass til PSU. Eneste muligheten er da å montere eksternt.

 

Mulighetene jeg har da er den Radboxen fra Swiftech. Men hørte dere pratet om andre muligheter også. Hvilke andre muligheter har jeg?

 

Og slik ca hvor lang er en vanlig radiator? Har ca 25 cm å gå på. Holder dette for å montere radiator bakpå? Visst jeg må har jeg 30 cm å strekke meg til, men det er absolutt maks.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...