Gå til innhold

Hvilke webshoper pakker inn gavene?


Anbefalte innlegg

Hvilke nettbutikker pakker inn ting og tang som julegave?

 

Noen tror kanskje det er lenge til jul? Åneida. Det er på tide å tenke seg om hvis ting skal sendes frem og tilbake med posten eller fra utlandet.

 

De fleste nettbutikker lar deg sette en alternativ mottakeradresse, men jeg tror ikke så mange pakker inn gaver. Eller tar jeg feil?

 

En fordel hadde det kanskje også vært om jeg som bestiller ble satt som avsender på pakken og pakkelappen i stedet for nettbutikken...

 

Miljøvennlig (mindre transport), billigere (kun en porto) og fryktelig praktisk (veldig!). Jeg tar julestria fra godstolen i år!

 

Jeg er ute etter fortinnsvis norske butikker, og de som selger datautstyr, men gjerne andre også.

 

Noen? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke nettbutikker pakker inn ting og tang som julegave?

 

Noen tror kanskje det er lenge til jul? Åneida. Det er på tide å tenke seg om hvis ting skal sendes frem og tilbake med posten eller fra utlandet.

 

De fleste nettbutikker lar deg sette en alternativ mottakeradresse, men jeg tror ikke så mange pakker inn gaver. Eller tar jeg feil?

 

En fordel hadde det kanskje også vært om jeg som bestiller ble satt som avsender på pakken og pakkelappen i stedet for nettbutikken...

 

Miljøvennlig (mindre transport), billigere (kun en porto) og fryktelig praktisk (veldig!). Jeg tar julestria fra godstolen i år!

 

Jeg er ute etter fortinnsvis norske butikker, og de som selger datautstyr, men gjerne andre også.

 

Noen? :)

 

Tror ikke noen pakker inn det de sender som gaver nei, men dette er vel ikke en stopper for å bli glad! ser jeg en pakke fra komplett sendt av en venn eller familie blir jeg meget glad og kanskje jeg gleder meg ekstra til denne siden den er en teknisk gave og ikke en strikke genser fra mormor (ikke noe galt med en strikke genser fra mormor, men crysis er litt bedre kan man si)

Lenke til kommentar
Amazon har endel forskjellige muligheter på innpakking, og leveringsadresser.

 

Men... Amazon skriver vareverdien på utsiden av pakken, selv om det er gave.

 

Det er man forpliktet av internasjonale regler til å gjøre med alle pakker som krysser landegrensene (pga tollbehandling), så det slipper du ikke unna, med mindre du finner en norsk nettbutikk som gavepakker osv..

Lenke til kommentar
Amazon har endel forskjellige muligheter på innpakking, og leveringsadresser.

 

Men... Amazon skriver vareverdien på utsiden av pakken, selv om det er gave.

Selv privatpersoner som sender gaver over landegrensene må fylle ut et skjema der man angir verdien sålenge det er sendt som pakke og ikke som brev.

Lenke til kommentar
Amazon har endel forskjellige muligheter på innpakking, og leveringsadresser.

 

Men... Amazon skriver vareverdien på utsiden av pakken, selv om det er gave.

Selv privatpersoner som sender gaver over landegrensene må fylle ut et skjema der man angir verdien sålenge det er sendt som pakke og ikke som brev.

 

Fullstendig klar over det, men det er jo ikke så gøy for avsender når verdien står på utsiden av pakka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...