......... Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Når jeg trykker play på Tm United så kommer det bare opp error. Hva er problemet, hva trenger jeg? Jeg trenger hjelp!!
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Har du vista så er det der problemet ligger, pga TM united kan ikke avspilles i vista.
......... Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 har vista ja, men en kamerat av meg har fått det til på vista så da må det nesten gå hos meg og. så jeg lurer på hva??
Crazy_Man Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Kan være det er en oppdatering for å spille det på vista. det var i alle fall det på nations
Matsemann Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;hl=+trackmania Der finner du lenken til Starforce. Dropp punkt en, det trengs ikke nå lenger. Om det fikser det vet jeg ikke, det virket på Nations. Verdt et forsøk ihvertfall
Crossfire Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Har du vista så er det der problemet ligger, pga TM united kan ikke avspilles i vista. TM united virker 100% for meg på vista, aldri trengt å gjøre noe for å få det til å virke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå