Cepherit Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Hei! Lurer på om det er noen gode pirat rpg/mmorpg spill? Har prøvd: Pirates of The Carribean Online, Pirates of the Carribean 1, Voyage...
Triggers Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 uhmm, hvorfor posted du dette i The Elder Scrolls forumet?
Fredrik Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Gjorde en liten feil... (flau) Flytter tråden for deg, jeg. Tråden flyttes fra The Elder Scrolls til Generelt om spill. Endret 10. november 2007 av fredrik
Snorre Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg vil anbefale å ta en kikk på Pirates of the Burning Sea (www.burningsea.com). Dette er et spill som enda er i beta-fasen. Det har vært under utvikling siden 2002, og har vært utsatt to ganger, om jeg ikke husker feil. Uansett, det er et mmorpg som virker svært lovende. Den kobinererer taktisk sjøkrig, sverd-kamp og spiller-dreven økonomi for å skape det ultimate spillet. Spillet kan faktisk minne litt om Eve Online, bare at settingen er satt til 1720-tallets Karribien istedenfor verdensrommet. Anbefaler deg å prøve å søke til beta og surfe det ofisielle forumet hvor det står en del informasjon. Spillet er planlagt til å bli sluppet en gang i januar 2008. Så to måneder til det kommer omtrent.
Cepherit Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Ja... Har vært bort i Pirates of The Burning Sea før! Men ville ha noe å gjøre på imens jeg venter på at det kommer ut.... Forresten: Takk for alle svar, og takk for at du flyttet Tråden Frederik:)
Cepherit Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Har komt inn i Pirates of The Burning Sea Beta'en, spiller hele tiden, rått spill forresten! Så nå trenger jeg ikke emr hjelp, tusen takk for ideene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå