Eremal Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) Take 2 representant Strauss Zelnick, hadde nylig en uttalelse ang. GTA IV release date. Egentlig syntes jeg ikke at dette var verd å opprette en ny tråd om men jeg har sett det har vært en del diskusjon rundtomkring ang. akkurat denne uttalelsen, mye pga enkelte nettsteders omformuleringer av Strauss Zelnicks ord. Men nok om det. Her er transcript og .mp3 courtesy av PlanetGTA Question: "You guys have talked about Grand Theft Auto IV being February 1st to April 30th [this is the financial quarter Q2 2008 for the company]. Um, obviously there's been rumors that, you know, it could be later, and then recently the gaming community has had rumors that it could be earlier. Just help us to understand when we should expect a firm date on when that release could be, and you know..." Strauss Zelnick: "It's a fair question. I think given that we, you know, we obviously weren't able to stick to our firm date the last time. We're going to give the firm date when we are utterly convinced that we have it. And then, and that isn't right now. You know, we do feel that the title is being developed so that it's going to be fantastic. We know that it's highly anticipated. I think there was a concern initially...when we slipped that uh, we sort of "missed the boat" in terms of Christmas and I think that concern has been alleviated. I think that most people, even though obviously it wasn't the intent, most people say well it's ok, you know, the...hardware penetration is going to grow over Christmas and because this is a must-have title, it's probably ok that you're not selling it in the Christmas season. So I think, um, you know, right now our view is...put out a really high quality title. Obviously, we aren't in the business of disappointing, um, investors, and we're certainly in the business of doing what we say we're going to do, so we'll...we'll give you the firm release date when we know we can stick to it." Gamespot Rumor Control PlanetGTA forklaringspost zelnickanswers.mp3 Endret 9. november 2007 av Eremal
Jimmarn Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 uff håper ikke det blir dyttet enda lenger bak... gleder meg masse til dette spillet.
Dr. Chaos Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Det er bare bra at de tar tida si. Kvaliteten blir dermed bedre og man har noe å glede seg til.
Lukas Arnaz Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Joda.. men de gikk ut med release i oktober opprinnelig. Det er klart det blir nedtur for mange når det da blir slike utsettelser. Selv jeg tillot meg å håpe på GTA i år når de lovet det. Jeg burde vel visst bedre. Men mer oppsiktsvekkende at de selv ikke visste bedre.
Eremal Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 (endret) Og det er nettop derfor de ikke vil si en releasedato. Fordi de ikke vil skuffe folk HVIS de ikke skulle klare å holde den. Ikke fordi at de vil utsette spillet enda en gang. Hadde de tvunget seg til å holde releasedatoen hadde de gått i samme fellen som de gjorde med San Andreas. Ikke at jeg sier det ikke var et veldig bra spill, men det kunne vært mye bedre hadde de tatt seg tid til å gjøre det helt ferdig, og ikke fjerna halvparten av featuresene (og en del oppdrag, for å ikke snakke om de som ikke ble laget). Endret 12. november 2007 av Eremal
værdama Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 (endret) Og det er nettop derfor de ikke vil si en releasedato. Fordi de ikke vil skuffe folk HVIS de ikke skulle klare å holde den. Ikke fordi at de vil utsette spillet enda en gang. Hadde de tvunget seg til å holde releasedatoen hadde de gått i samme fellen som de gjorde med San Andreas. Ikke at jeg sier det ikke var et veldig bra spill, men det kunne vært mye bedre hadde de tatt seg tid til å gjøre det helt ferdig, og ikke fjerna halvparten av featuresene (og en del oppdrag, for å ikke snakke om de som ikke ble laget). Hvilke features ble fjernet? Endret 12. november 2007 av værdama
Eremal Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Gjengsoner i alle byer bl.a. et par småtting som ble vist fram i previews men ikke var med (uten at jeg husker allt, men bilvask og at bilene samlet rust er noen av dem)
deusex Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Spørs om dette spillet ut i 1. kvartal (mars/april) neste år da. Ettersom vi ENDA ikke har hørt noe nytt om GTA4. Eller hva tror dere? Faen ta dere, Rockstar! Må dere se og få ræva deres i gir!
SkyFish Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Spørs om dette spillet ut i 1. kvartal (mars/april) neste år da. Ettersom vi ENDA ikke har hørt noe nytt om GTA4. Eller hva tror dere? Faen ta dere, Rockstar! Må dere se og få ræva deres i gir! Tror du gta 4 lager seg selv på noen måneder? hehe, Høres sånn ut, jo lenger vi venter jo bedre blir spillet. Akkurat samme med Age of conan, hadde selskapene pushet ut spillene til sine satte datoer hadde vi gått glipp av mye og fått mye bugs som vi da hadde klaget og jamret over. Vær heller glad for at de lager et spill de kan stå bak og være stolte av. Og når sant skal sies er det ikke mange spill (om noen) som er et mer "must buy" enn gta serien. Selv kjøpte jeg ps2 + san andreas samme dag bare for å spille det, det var også det eneste spillet jeg kjøpte Så jeg gleder meg vanvittig til det neste, enten det kommer Q1 Q2 2008 eller om det blir utsatt igjen. MVH Kenneth
deusex Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 (endret) Spørs om dette spillet ut i 1. kvartal (mars/april) neste år da. Ettersom vi ENDA ikke har hørt noe nytt om GTA4. Eller hva tror dere? Faen ta dere, Rockstar! Må dere se og få ræva deres i gir! Tror du gta 4 lager seg selv på noen måneder? hehe, Høres sånn ut, jo lenger vi venter jo bedre blir spillet. Akkurat samme med Age of conan, hadde selskapene pushet ut spillene til sine satte datoer hadde vi gått glipp av mye og fått mye bugs som vi da hadde klaget og jamret over. Vær heller glad for at de lager et spill de kan stå bak og være stolte av. Og når sant skal sies er det ikke mange spill (om noen) som er et mer "must buy" enn gta serien. Selv kjøpte jeg ps2 + san andreas samme dag bare for å spille det, det var også det eneste spillet jeg kjøpte Så jeg gleder meg vanvittig til det neste, enten det kommer Q1 Q2 2008 eller om det blir utsatt igjen. MVH Kenneth Selvfølgelig er det fint at de bruker tid på å finpusse spillet, men synes det gikk forferdelig lang tid før vi fikk noe ny info om spillet. Men heldgvis kommer det en ny trailer i neste uke, og sikkert noe ny info med den også. Er tross alt bedre at Rockstar bestemte seg for å bruke mer tid på å gjøre spillet så bra som mulig, i stedenfor å ta en aldri så liten EA; å slenge spillet ut på markedet i tide før den store julehandelen, selv om spillet er proppfullt av bugs og generelt sett rævva (eks: Superman Returns, Marvel: Rise of the Imperfects, GoldenEye: Rogue Agent, NFS: Carbon etc). Uansett, gleder meg stort til den kommende traileren. Håper den er noe lengre og vise noe mer enn sine forgjenger-trailere. Når vi først er inne på spill man ikke har hørt noe om på lenge lenge, må jo Alan Wake nevnes her. Skulle jo nesten tro det spillet var kansellert. Banjo-Threeie er det også litt lenge siden vi har hørt noe fra. Begge to spill jeg jeg er veldig spent på. Endret 30. november 2007 av deusex
Eremal Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Heh, kanskje det de neste årene blir slik at alle de gode spillene blir gitt ut om våren/sommeren, mens alle de dårlige blir gitt ut til julehandelen.. Det hadde jo gjort det mye lettere for oss. Tenk å engang vurdere prostreet :S
Armageddon Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Den orginale planen var vel å sende ut spillet godt før julehandelen hadde begynt, men det ble det jo ikke noe av. Regner med det var noen investorer og sånt som ikke ble særlig fornøyde, men de gjorde jo det fornuftige. Håper at Rockstar blir ferdig med spillet i vinter, men regner med at våren har møtt sin ankomst før vi sitter å spiller det. Men så deilig det blir da, når det kommer!
deusex Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Kommer den til PS2? Nei. PS2 ville nok ikke klare å kjøre spillet. I hvert fall ikke knirkefritt.
reverto Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Aaarh. Kommer til å bli nødt til å kjøpe meg en PS3 når GTA4 kommer ut. Og jeg som egentlig fint kunne klart meg uten. Håper det kommer ut noen andre fiffige titler samtidig og at PS3 ramler yterligere 500-1000 kroner i pris.
Eremal Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Aaarh. Kommer til å bli nødt til å kjøpe meg en PS3 når GTA4 kommer ut. Og jeg som egentlig fint kunne klart meg uten. Håper det kommer ut noen andre fiffige titler samtidig og at PS3 ramler yterligere 500-1000 kroner i pris. Det kan være smartere å kjøpe 360 hvis det kun er GTAIV du skal ha. Mtp at episodic content er exclusive til 360. Enten det eller vente til det blir pirata til xp
vikingkylling Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Jeg jobbet i to år i noen kontorer, og den eneste gangen jeg sykemeldte meg var "tilfeldigvis" dagen etter jeg fikk GTA: SA...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå