Gå til innhold

Dagens storm på vestlandet

JacEr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke overaskende, så er det tydeligvis en del verre utenfor Bergen. Regner med fjellene tar av en god del. Jeg sitter nemlig i en loftsleilighet, og det eneste jeg merker av vinden er at jeg hører gardinene som smeller i veggen rett utenfor vinduet mitt. xD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan komme med en rask update fra Fedje.

De er uten strøm, og det har de vært siden i går kveld. Der raser tydeligvis stormen fullt ut. ^^

Skrevet

Har ikke merket noe veldig speiselt i natt nei, har blåst sterkt men ikke unormalt nye for en høststorm. Hørte på morgennyhetene at det hadde vært orkan styrke på Utsira. Så det værste har nok gått lenger ute i havet enn her i Stavanger.

Skrevet
i Moldeområdet har det regnet konstant i flere uker nå, kan ikke si jeg setter pris på det akkurat. Fint tegn på den Globale Oppvarmingen.

Flere uker? Vil vel si måneder... 1 uke med opphold kanskje....

Skrevet

Parabolen min har blåst ned, microbølgehodet og feste til dette er ødelagt :(

Ellers har det stort sett vært pent vær og kraftig vind. Akkurat nå snør det, men det er bare koselig. Kan ikke huske sist det har snødd før jul.

Skrevet

På vei til jobb i dag 08.00 så jeg en gammel dame inc. rullator blåse av veien og ut i grøftekanten. Så her blåser det mer enn kuling for å si det på den måten.

Agrer på at jeg ikke tok bilde med mobilen når jeg tenker meg om, men å hjelpe til var nok mitt første valg :p (sørlandet)

Skrevet

Fikk melding fra min mor i Stavanger i går kveld: "Har du peiling på hvor Noah har parkert arken denne gang? Det er vel snart på tide å gå ombord..." ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...