Nie Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Ikke overaskende, så er det tydeligvis en del verre utenfor Bergen. Regner med fjellene tar av en god del. Jeg sitter nemlig i en loftsleilighet, og det eneste jeg merker av vinden er at jeg hører gardinene som smeller i veggen rett utenfor vinduet mitt. xD
-Shark- Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Bor på østlandet. Nå i morgentimene blåser det helt jævlig. MUlig den har flyttet seg øst over da?
Nie Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg kan komme med en rask update fra Fedje. De er uten strøm, og det har de vært siden i går kveld. Der raser tydeligvis stormen fullt ut. ^^
Thorsen Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Har ikke merket noe veldig speiselt i natt nei, har blåst sterkt men ikke unormalt nye for en høststorm. Hørte på morgennyhetene at det hadde vært orkan styrke på Utsira. Så det værste har nok gått lenger ute i havet enn her i Stavanger.
Slurt-is Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Slik ser det ut her nå: Med andre ord: sol og fint vært
cozmos Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 her i bergen er det delvis blå himmel, og opphold. men fy fasan for en sur og kald vind det er. iskaldt ute (pga vinden)
S.M. Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Her er noe som har skjedd i haugesund http://www.haugesunds-avis.no/article/2007...09/1010/AKTUELT
General_Skurf Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 IIIISKALD STERK VIND I STAVANGER I NATT OG IDAG
BigJaffa Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Grasje blåste ned på Stord http://www.sunnhordland.no/apps/pbcs.dll/a...YHENDE/71109002
henbruas Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Som allerede sagt, her i Bergen merket man relativt lite til den såkalte stormen. Og nå er det oppholdsvær.
Mrpusten Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 i Moldeområdet har det regnet konstant i flere uker nå, kan ikke si jeg setter pris på det akkurat. Fint tegn på den Globale Oppvarmingen. Flere uker? Vil vel si måneder... 1 uke med opphold kanskje....
cozmos Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 se om dere slår vår rekord fra i fjor da, 91 dager ble det vel tilslutt.. med regn
JacEr Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 Parabolen min har blåst ned, microbølgehodet og feste til dette er ødelagt Ellers har det stort sett vært pent vær og kraftig vind. Akkurat nå snør det, men det er bare koselig. Kan ikke huske sist det har snødd før jul.
Paulex Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 På vei til jobb i dag 08.00 så jeg en gammel dame inc. rullator blåse av veien og ut i grøftekanten. Så her blåser det mer enn kuling for å si det på den måten. Agrer på at jeg ikke tok bilde med mobilen når jeg tenker meg om, men å hjelpe til var nok mitt første valg (sørlandet)
Squeeks Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Fikk melding fra min mor i Stavanger i går kveld: "Har du peiling på hvor Noah har parkert arken denne gang? Det er vel snart på tide å gå ombord..."
henbruas Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 (endret) Nærmere snøstorm i Bergen nå ... Edit: Rettere sagt Arna, faktisk. Fin tilfeldiget, det, Missy. ^^ Endret 9. november 2007 av Pusur1993
Kiro Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Det snør her i Arna.. er det noen som vet hvilke værtilstander det er på Sotra...ska hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå