Gå til innhold

Om iPhone - Fordeler > Ulemper


Anbefalte innlegg

Emnetittelen sier vel det meste.

 

Dollaren er nå i skrivende stund på 5,3.

På eBay kan man få kjøpt en ulåst iPhone m/ 8GB til ca. 1200,- (Sikker selger)

Det finnes flere måter å endre språket på, slik at det meste på telefonen blir norskt. Det å få en fullblods norsk iPhone er vel også rett rundt hjørnet.

 

Da, mine kjære venner; Da jeg er såå nær å bestille en iPhone, kan noen kjapt belyse meg om jeg har fått med meg alt? Er det ingen flere ulemper enn dette med tanke på bestilling fra USA?

 

BTW; Mens vi er inne på ekstrem lav dollar, er det noen som har noen sider å anbefale hvor man kan bestille komponenter etc. som er amerikanske? Føler for å vri den siste dråpen ut av tapet til amerikanerne nå altså. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Emnetittelen sier vel det meste.

 

Dollaren er nå i skrivende stund på 5,3.

På eBay kan man få kjøpt en ulåst iPhone m/ 8GB til ca. 1200,- (Sikker selger)

Det finnes flere måter å endre språket på, slik at det meste på telefonen blir norskt. Det å få en fullblods norsk iPhone er vel også rett rundt hjørnet.

 

Da, mine kjære venner; Da jeg er såå nær å bestille en iPhone, kan noen kjapt belyse meg om jeg har fått med meg alt? Er det ingen flere ulemper enn dette med tanke på bestilling fra USA?

 

BTW; Mens vi er inne på ekstrem lav dollar, er det noen som har noen sider å anbefale hvor man kan bestille komponenter etc. som er amerikanske? Føler for å vri den siste dråpen ut av tapet til amerikanerne nå altså. :cool:

 

1200,- var vell litt drøyt billig?

Det er jo 1000,- billigere enn fra apple.com uten frakt om moms.

 

Da rekner jeg med den er godt brukt siden de fleste ligger på rundt 4000,- etter hva jeg har sett på ebay...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...