Erasus Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Ja, men det skal gå tilbake til andre verdenskrig. Noe som er et tåpelig trekk, egentlig. I tillegg skal ikke Infinity Ward utvikle CoD5, så det er bare å styre unna for min del. Korrekt, folka bak Call Of Duty 3 (som er hittil den verste i serien) skal jobbe med å utvikle nummer 5. Infinity Ward skal lage Call Of Duty 6, de veksler for nå.
Dʋgɢtung Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Har ikke spilt Call of Duty siden eneren og bittelitt toeren. Likte eneren veldig godt, og nå går jeg altså løs på nummer fire i kveld. Det er et ganske straightforward (taktisk) FPS, er det ikke? Det er nå i alle fall handlet inn, så jeg håper det er verdt å spille igjennom.
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Er Infinity Ward de beste folka til å lage Call Of Duty eller?
vStyle Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Du kan si det på den måten, ja. De er helt sinnsyke på å skape atmosfære og realistisk simulasjon av krigføring. De har også laget de beste spillene i CoD-serien.
vStyle Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Greit spill, men det manglet noe. Var liksom ikke helt Call of Duty.
Dʋgɢtung Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Har spilt gjennom de seks første oppdragene nå, og jeg liker det veldig godt hittil. Ikke så veldig utfordrende, men det er fordi jeg spiller på Recruit. Tenkte jeg skulle gjøre det på den måten, siden jeg ikke har spilt skikkelig med FPS på noen år nå. Grafikken er imponerende god, og historien er veldig fengslende hittil synes jeg. Har så mange jern i ilden om dagen med Crysis, Bioshock m.m, så jeg føler nesten at jeg bare må pløye gjennom spillet. Men jeg nyter det hittil
Rambol Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 En kamerat av meg tok testen som nevnt tidligere og fikk følgende svar på Minimum requrements, kan han kjøre spillet greit eller hva vil det evt skorte på? Call of Duty 4: Modern Warfare System Requirements Lab Analysis Your computer can run this product because your system meets the Minimum requirements. If you want to see how you can meet all the Recommended requirements to have a great experience, look at the Recommended section below. CPU Minimum: Pentium 4 2.4 GHz/ Athlon 64 2800+ (Intel & Athlon 1.8 GHz Dual Core or better supported You Have: 2 processors running - Genuine Intel® CPU T2500 @ 2.00GHz PASS CPU Speed Minimum: Pentium 4 2.4 GHz/ Athlon 64 2800+ (Intel & Athlon 1.8 GHz Dual Core or better supported) You Have: 2.01 GHz PASS System RAM Minimum: 512 MB (768 MB for Windows Vista) You Have: 1022.1 MB PASS Operating System Minimum: Windows XP/Vista only You Have: Microsoft Windows XP Professional (Build Service Pack 22600) PASS Video Card Minimum: 128MB 3d Hardware Accelerated card required-100% DirectX 9.0c compatible and latest drivers (NVIDIA GeForce 6600+ / ATI Radeon 9800 Pro+) You Have: NVIDIA GeForce Go 7600 (GeForce Go 7600) PASS Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 128 MB , You have - 256.0 MB Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes Vertex Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 3.0 Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 3.0 Video Card Driver Version (DirectX) Your driver version number is: 6.14.10.8400 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product. DirectX Version Minimum: 9.0c You Have: 9.0c PASS Sound Card Minimum: Yes You Have: Conexant HD Audio output PASS Sound Card Driver Version Your driver version number is: 5.10 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product. Free Disk Space Minimum: 8 GB of uncompressed free hard disk space (plus 600 MB for Windows swap file) You Have: 45.6 GB PASS DVD Minimum: 6X DVD-ROM You Have: HL-DT-ST DVDRAM GMA-4082N PASS, but the Speed could NOT be analyzed.
Tittoffer Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Jeg må si at det er det beste spillet jeg har kjøpt noensinne har hatt en del andre spill også men de kommer ikke i nærheten på CoD 4.. Det eneste jeg er litt skuffet over er at det ikke er så mange maps til multiplayeren... Har hørt rykter om at produsentene lager flere maps, stemmer det?? Ja jeg tror circa 8 nye maps er snart ute via en opppdatering Ikke så mange til PC, om jeg tar feil? Var det ikke snakk om noe expansion pack til Xbox? Så det er altså nye maps på vei Vet du ca når oppd. kommer og hvor jeg kan få tak i den??
ht! Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 YO! kommer det nye baner på multiplayer snar?? noen som vet noe? nyeste er jo winter crash!
Rambol Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hvordan er det med multiplayer delen av dette spillet, er det veldig få brett eller har man så man klarer seg? Er det mange forskjellige våpen, kan man benytte seg av kjøretøy osv?
vStyle Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Man har nok maps til å klare seg, ja. Med mindre du spiller mye, eller har allerede spilt lenge. Likevel er det gode maps. Er ganske mange forskjellige våpen (en 4-5 i hver sin kategori som SMG, rifle, sniper etc..). Men kjøretøy har ikke blitt tatt med i CoD4
kommando Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 (endret) noen som vet om en okei tdm/ffa server, med greit trøkk og folk som ikke har valgt martyrdom? : d Endret 8. mars 2008 av Olag
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Når det gjelder våpen likte jeg uzien godt og en av det som er med laser sikte. Den silenca.
Rambol Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Ok, greit å høre at det er bra med maps og våpen. Noen som har tips om hvor man kan kjøpe dette spillet til en billig penge? Noen som vet hva som skjer når man kun møter minimum requirements for spillet? Se min post 628 lengre opp.
Tittoffer Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Ok, greit å høre at det er bra med maps og våpen. Noen som har tips om hvor man kan kjøpe dette spillet til en billig penge? Noen som vet hva som skjer når man kun møter minimum requirements for spillet? Se min post 628 lengre opp. Sjekk ut Gamer`s prisguide
vStyle Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Ja, sjekk ut prisguiden. Og jeg tror du skal klare å kjøre CoD4 bra på den pcen. Spillet ser ut til å kreve mye, men du vil bli overrasket om hvor smooth det går.
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Ja, sjekk ut prisguiden. Og jeg tror du skal klare å kjøre CoD4 bra på den pcen. Spillet ser ut til å kreve mye, men du vil bli overrasket om hvor smooth det går. Spillet er ganske skalerbart i forhold til grafikk og annet ja, og ser for all del ikke ille ut selv på litt lavere innstillinger.
Bjonski Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Å herregud! Et av de mest fengende og beste spillene jeg har spilt. Ikke bare var grafikken bra, men oppdragene var varierte og artige til tider. Eneste minuset er at singelplayer delen er alt for kort! Kjøpte spillet i går, kom hjem 22:30. Spilte til 02:00. Stop opp 11:00 og spilte til 12:00 før jeg måtte på jobb. Kom hjem 18:30, og har spilt til 20:30. Det er altså 6 timer og 30 minutter med spilling, inkludert en del feiling hvor jeg døde.
Tittoffer Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Hvis det hadde blitt en ecspanision pack til spillet hva ville du hatt med i den?? Perks, maps og andre ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå