andi_c Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Hvis du spiller på harcore mode så burde du drepe på ett skudd, men hvis du ikke spiller hardcore så tror jeg du trenger fler enn ett skudd for å drepe.
Paisley Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Tror det stemmer. Må si at å snipe i COD4 er morsomt. Headshote en stakkar som stikker en liten bit av hjelmen opp. Man får en skikkelig smooth spilopplevelse av dette spillet!!
MetroN Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Jeg skiller mellom Hardcore og "standard" slik. Hardcore: Trenger max 3 skudd for å ta en fyr med 1911. "Standard": Trenger hele magasinet med samme våpen. Hardcore = fun. "Standard" = no-fun.
Crossfire Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det beste med hardcore er at kartet og andre ting fra HUD'en er borte, det gjør ting mye mer spennende og underholdende å bare bruke øya på det man ser og øra på det man faktisk hører.
Siomir Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hvis dere trenger flere servere, eller har favorit servere post dem COD4 server ip posten min som står i min signatur jeg syns Hardcore er morsomt, men det tar litt av når man får heli osv.
T-Bear91 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 problemet løste seg jeg googlet mye og tilslutt så jeg et topic her på diskusjon det var en som hadde skrevet "alt jeg trengte å gjøre var å plugge inn mikrofonen min" og så koblet jeg til mikken min, og alt kjører som det skal
Platium91 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hei! Da er vi to. Jeg har selv COD 4 og multiplayer modusen er enda bedre enn singleplayer modus. Begge er bra, men multiplayer går ett hakk opp i forhold til det jeg liker. Man går opp i ''rank'', eller hva du vil kalle det og du får da nye våpen og challenges. Er en hel del der du kriger mot andre spillere. Jeg har noen våpen jeg bedre enn andre, men er det lov å røpe da
neslonek Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 noen som har lest noe om når updaten skal komme til xbox360?
BonoU2 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Hardcore er helt klart kulest! Uenig, non-hardcore(?) er mye kulere synes jeg.
BonoU2 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Er det noen her som har lyst til å joine en klan forresten? Klanen heter Orta i Mornië. Vi har 10 members atm, og er ute etter flere. Vi er veldig aktive, og ganske skilla også om jeg skal være helt ærlig Send meg en pm om du er interessert. Hvis noen her er med i en klan selv så er vi gjerne interessert i å spille en match.
Axl91 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 er helt enig i at hardcore er fetest, jeg syntes det forferdelig irriterende hvor mye man tåler i standard-mode. men har et spm: du vet noen ganger når man treffer noen så får man liv, i standard vises det ved at det blinker et kors nederst på skjermen, noe man ikke ser i hardcore så vidt jeg vet, men hvor er det man må treffe for å bruke denne funksjonen?
zeox Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Trodde det bare var en indikator på at han du skyter på har Juggernaut perken jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå