Gå til innhold

GH3 på elkjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor mye vil dette koste på Elkjøp? tror dere uten gitar :p

 

Elkjøp har disse prisene: (antar at det gjelder i butikk, siden det ikke står "nettpris")

 

Guitar Hero 3 uten gitar: 449,-

Guitar Hero 3 med gitar: 699,-

Guitar Hero 3 gitar: 495,-

 

Kilde 1: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...amp;categories=

Kilde 2: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...amp;categories=

Endret av Sap15
Lenke til kommentar

haha såvidt jeg vet så kommer Gitarhero 3 med gitar til kr 899.- til x360 og ps3. husker ikke prisforskjellen til ps2 og wii. mener det var 799.- på ps2.

 

game only kommer nok til 349,399 det game only pleier å ligge på buzz/singstar/gh2 (riktig nok ps2 alle de)

 

gitar only mener jeg kommer til 599.-

 

men software ansvarlige i hver butikk bestemmer disse prisene selv, så lenge de ikke blir annonsert til en spesiell pris i avisa:)

Lenke til kommentar
Lurer på om en wired guitar hero gitar koster mindre en den trådløse?

jeg bryr meg egentlig ikke, men kan jeg spare litt cash på sånt er jeg for det :p

Du har hatt en tidligere versjon av GH? I så fall burde du være klar over hva slags helvete det lager med ledningen :p Du kan jo ikke rocke skikkelig med ledningen som er så kort :(

Lenke til kommentar
Hadde til ps2, tingen er at jeg spiller i rommet mitt, så har ikke mye plass å rocke på hehe,

men altså, er det billigere å kjøpe wired gitar til 360en?

også lurer jeg på om det er USB slik at den kan brukes på pc/mac (tenker Frets on Fire)

Er USB ja, går forsåvidt ann å koble til trådløse 360 kontrollere til pc med en sånn sak(går ut ifra at GH kontrollen har samme innmat som standardkontrollen(med unntak av tilt-funksjon))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...