Gå til innhold

Hva er ditt juleønske i år?

Ethernet

Anbefalte innlegg

Skrevet
at jeg ikke blir mett etter andre posjon med julemiddag.

:thumbup: det er sjipt det, etter ET års venting så blir man mett på andre posjon ..

Men da er det alltid nyttår og man kan spise samme mat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg Fleksnes DVD-collection :thumbup: Han Fleksnes er bare helt ufattelig morsom. Og den personligheten hans er bare helt utrolig. Noen som er enig?

fleksnes_30_aars_jub_m.jpg

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Fred på jord, gode eksamensresultater og kvalitetstid med venner og familie. Noen av de følgende Dyrberg/Kern smykkene under hadde heller ikke skadet

Skrevet

Jeg skal til USA i jula. (Vermont). Noen ideer om hva jeg kan ønske mer derfra? Gjerne ting som er blir billigere enn i Norge eller ting man ikke kan kjøpe i Norge. (Nei, ikke iPhone.)

Skrevet

Jeg ønsker meg snø :)

Ellers er det lite jeg ønsker meg. Blir fornøyd hvis jeg bare får snø på juleaften i år ;)

(kanskje det å møte drømmegutten er et fint ønske ? :p )

Skrevet
Jeg skal til USA i jula. (Vermont). Noen ideer om hva jeg kan ønske mer derfra? Gjerne ting som er blir billigere enn i Norge eller ting man ikke kan kjøpe i Norge. (Nei, ikke iPhone.)

Klær som er dyre i Norge.

Skrevet

22" LCD til PC-en er bestilt, blir julegave halveis fra meg selv og halveis fra mor og far :p

Ønsker meg penger, veggfeste med arm til LCD'n (EISA 100), ny PC hadde ikke gjort noe..

Skrevet

Jeg vil ha MASSE snø!

Og hvis det kommer MASSE snø ønsker jeg meg også sesongkort på Tryvann/Varing. :green:

Egentlig er hele ønskelisten min avhengig av snø for at den skal være gyldig..

1: snø

2: sesongkort (som nevnt)

3: ryggplate

4: jakke

5: penger

6: andre klær

7,8,9 osv: masse tull jeg ikke har kommet på enda.

:green:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...