Gå til innhold

wii i julegave til familien? hvilke spill?


SirTommy

Anbefalte innlegg

Hei

Spekulerer litt på Wii til oss alle i familien.

Har ei datter på 7 som jeg vet kommer til å like dette i tillegg til meg :D

 

Men så vet jeg lite om hvilke spill som egner seg best til hele familier..

Jeg tenker i alle fall to kontrollere.

Kanskje et sportsspill med flere grener?

Kjenner dere til noen gode spill for familier, moro spill som inkluderer alle?

Jeg har hørt rykter om at det finnes endel spill til wii av lav kvalitet, derfor tenkte jeg det var greit å spørre litt her på bruket først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville satset på Super Mario Galaxy. Husker jeg fikk Super Mario 64 da jeg var 6-7år og koste meg med det i flere år fremover. Pappa var gud i det i begynnelsen siden han var den eneste som kunne engelsk, men jeg gruste han skikkelig hardt tilslutt

Endret av NisseGutteN
Lenke til kommentar
Ah takk takk folks.

Warioware og SuperMario virker som to gode kjøp syns jeg.

Bare kom med fler og :)

 

Må nok si meg enig i at Sonic & Mario at the olympics, Rayman II og Mario Party 8 vil passe utmerket for en jente i 7 års alderen i tillegg til de overnevnte selvsagt. Hun er kanskje litt for ung for et synge-og dansespill som Boogie, men unge jenter pleier å elske sånt også. Er en del spill basert på filmer også, men de er nok ikke mer enn bleke kopier av Mario Galaxy

Lenke til kommentar
Resident Evil er for skummelt til meg tilogmed, så nei takk. :p

 

Men ja, kanskje vente til Sonic & Mario at the Olympics kommer før jeg bestiller.

Mario Party 8 virka også artig.

Men Boogie :D Det må jo bli en klassiker! Er det så bra som det høres ut som eller?

 

Nei, det er faktisk dårligere! I hvertfall i forhold til singstar på ps2 ;)

 

RE4 Wii er et voksen spill. Men ble overrasket over hvor lite redd jeg var eller hvor lite jeg skvatt når jeg spilte det. Tror du kan spille det om du vil :) men ikke noe for en liten jente altså

Lenke til kommentar
Resident Evil er for skummelt til meg tilogmed, så nei takk. :p

 

Men ja, kanskje vente til Sonic & Mario at the Olympics kommer før jeg bestiller.

Mario Party 8 virka også artig.

Men Boogie :D Det må jo bli en klassiker! Er det så bra som det høres ut som eller?

 

Bra og bra...fikk ikke så gode anmeldelser, men sånt har jo aldri hatt noe å si for unger. du kan heller se på det selv:

 

Lenke til kommentar

Forresten så har Mario & Sonic i OL, full Mii-integrasjon, så hun kan delta i konkurransene mot Mario og Sonic som seg selv...Tror kanskje ikke du skal høre så mye på hva voksne menn skriver i anmeldelser av spill, 7 åringer har helt andre krav og forventninger enn oss.

Endret av kottila
Lenke til kommentar
Anbefaler:

 

Super Mario Galaxy

Zelda Twilight Princess

Exite truck

Rayman Raving Rabbits 1 og 2

Super Paper Mario

Crash of the titans

Simpsons game

Sonic and the secret rings

Wario Ware Smooth Moves

 

 

Ville ikke anbefalt zelda til ei 7 år gammel jente akkurat men. Til han far, så er det jo ypperlig :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...