Gå til innhold

Her er Walkman-forsterkningene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikset nå ja. Pleier ikke være nazi når det gjelder skrivefeil, men når det mangler ord i overskriften er det på tide å si ifra :).

 

Forøvrig er jeg enig med vegggen, knappene så mer brukervennlige ut enn de på W880i'en. Hadde bare kameraet vært litt bedre hadde jeg nesten vurdert å bytte ut min nåværende telefon.

Endret av Wazu
Lenke til kommentar

Det var en stygg feil i tittelen her ja, har fått ordnet det nå.

 

Hmm... føler jeg har lest denne saken tidligere her ett sted.

Er ikke dette så og si en ren resirkulering av den forrige SE-lanseringsnyheten som man finner på Amobils forside?

 

Når en produsent har lansering har vi fast drill på å først smekke ut en kjapp samlesak som oppsummerer det viktigste for hvert produkt, slik at leserne skal få et overblikk så tidlig som mulig. Deretter skriver vi mer detaljerte artikler med faktabokser for hver enkelt modell, slik at de som synes en telefon virker interessant får mer informasjon neste gang de titter innom. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet på noe mer spennende fra SE. Savner en P990i oppfølger, det skal jo komme flere UIQ-modeller. En ny K850i versjon (som K800i og K810) skal vel også komme? Dette er jo bare SEs vanlige teknologi puttet inn i et annet design. Det er bra at de faktisk har EDGE, UMTS og HSDPA i samme mobiltelefoner nå, men jeg synes det egentlig er en selvfølge (i alle fall EDGE og UMTS), så jeg er i grunn ikke imponert over noen av disse mobiltelefonene. Kom med noe nytt!

 

Det er stilig at de putter bevegelsessensorer i mobiltelefonene da. jeg synes det blir litt bedre når mobiltelefonene har noen fancy funksjoner som faktisk kan være nyttige også. Men hvor godt fungerer denne funksjonen? Hvis jeg kjører bil på en humplete vei og hører på musikk, vil mobiltelefonen skifte sang konstant, eller greier den å registrere forskjellen på tilfeldig risting og et ordentlig rist som gjør at den skal skifte sang? :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...