bkf_94 Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Jeg har tenkt å lage en eller annen form for guide og har noen spørsmål angående det 1. Hva skriver man i slike guider, vet at man skriver om hvordan man tjener penger o.l men man kan ikke bare skrive ''You make a lot of money on mining'' 2. Selger disse godt? Hvis jeg lager en lvl 70 char på 2 månder (jeg har no life utenom skole) og spiller intenst 1-1. Hvo mye kan jeg selge en f.eks lvl 70 ork warrior 1-2. Noen som har gjort dette før?
SprEA Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hvis du skal lage en guide så kan det jo kanskje være kjekt å slenge med litt ekstra info også. Hvor man finner de forskjellige nodes, hvor det er mange av en osv. Vær detaljert. Men er jo garantert at det finnes 100vis av disse allerede ute på nettet. Så tror det kan være vanskelig å 'toppe' de.
Licht Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) Er det ikke en fordel å være rimelig sikker på hva du skal skrive guide om, dersom du mener at du har såpass peiling på dette emnet at folk vil ta seg bryet med å lese en guide skrevet av deg? Ellers ville jeg betalt nada for en character bare var levlet til 70 og ikke hadde noe særlig gear. Sikkert noen som gidder, men du blir neppe formuende av det salget alene. Endret 6. november 2007 av Zealuu
Cotul Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Tror helt ærlig at du ikke blir å tjene ei krone på ideen din. Har du hørt om Joana's guide ? Hvis du tror du kan lage noe bedre enn den så sett i gang, ellers la det ligge. Det å selge figuren din kan jo gå. men som Zealuu sier så er det neppe mange som vil kjøpe bare en figur uten bra utstyr.
Christeven Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hvis du skal lage en guide så kan det jo kanskje være kjekt å slenge med litt ekstra info også. Hvor man finner de forskjellige nodes, hvor det er mange av en osv. Vær detaljert. Men er jo garantert at det finnes 100vis av disse allerede ute på nettet. Så tror det kan være vanskelig å 'toppe' de. ja enig der. skal du skrive en guide må du gi tips og hint om ting folk flest ikke vet. Det krever en god del detaljer, så du må kunne det du skal skrive en guide om godt. om du ikke ennå vet hva teamet for guiden er er det vel kansje ikke tid for å skrive en guide helt enda. Finn et tema du føler du har god kontroll på og kan noen lure triks om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå