Gå til innhold

Billig stasjonær pc


Anbefalte innlegg

Har en i klassen som har tenkt til å selge sin stasjonære pc for 700 kroner!

Det eneste jeg vet om denne PC-en er at den har 512 mb ram.

Den har alle nødvendige deler og jeg vet ihvertfall at den kjører css, så den må vel være mer verdt enn det den koster?

 

Har en i klassen som har tenkt til å selge sin stasjonære pc for 700 kroner!

Det eneste jeg vet om denne PC-en er at den har 512 mb ram.

Den har alle nødvendige deler og jeg vet ihvertfall at den kjører css, så den må vel være mer verdt enn det den koster?

Kommer tilbake med mer info i morgen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, 512 MB RAM er litt lite nå til dags. Før du eventuelt kjøper bør du finne ut mer info om PC-en, som alex503 sa. Dersom det viser seg at resten av delene er av bra kvalitet/har bra ytelse, kan det kanskje være aktuelt å bare kjøpe mer RAM. Du bør også finne ut hvilke grafikkinnstillinger og i hvilken oppløsning han spilller CSS. For eksempel om han spiller på low i 640x480 sier det sitt. Men som du sa, du kommer tilbake med mer info i morgen.

 

På den annen side er det ikke mulig å sette sammen en PC med nye deler til så lite som 700 kr, men personlig ville jeg brukt mer penger om jeg skulle ha kjøpt meg PC. Det er litt dumt dersom den ikke oppfyller systemkravene til et spill du har lyst på, og dermed må du oppgradere, og da hadde kanskje vært like greit å kjøpe en bedre PC først som sist.

 

Men alt i alt avhenger dette av ditt bruksområde, dine krav og hvor mye penger du vil bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...