Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er en ideel første gangs bil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skyline er mye mer enn bare en tung "banebil". Får konebil-utgaver også.

 

Akkurat! GT-T er vel kanskje en av de. Uansett får man ikke skilter på de nå, så den er ute av dansen. ;)

Uansett, poenget mitt var at det var lite fakta å bygge et utvalg av mulige biler på. Vanskelig å gi forslag når OP bare sier; jeg skal ha en bil...

Lenke til kommentar

Kjøp deg en rød liten sportsbil som utstråler enstusiasme. Det er få ting i trafikken som gleder meg mer enn søte jenter i italienske biler. Jeg tar med dette selvsagt høyde for at du var på utkikk etter en liten og trang bil med middels dårlig driftssikkerhet, låser som fryser med en gang noen nevner snø, og null bagasjeplass: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11449684

 

Som nevnt ovenfor, det hadde vært greit om det lå flere kriterier til grunne utover det at det ikke skulle være Volvo eller Ford.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar
hei.

:w00t:

 

 

jeg er ei jente på 20år som er ute etter bil. åssen bil skal jeg kjøpe meg? IKKE VOLVO ELLER FORD!! har noe peiling i bil men ikke så veldig mye! Så ikke kom med venskelige komentarer!!

 

 

Hilsen MEEEE :tease:

 

 

hei..

jeg hadde tenkt meg en liten bil som er lett å fikse på. helst en bil som ikke er for gammel og heller ike for nye. jeg har tenkt å legge 70 000 kr i å kjøpe bilen... men regnger med at det blir med når jeg skal fikse den opp..

jeg har lyst på en golf eller skoda..

 

 

Kjøp deg en bil du liker...

kjøp deg en opel vectra, d u får en bra vectra for 10000,00

men pass opp for rust

 

 

jeg har tenkt til å ha den privat men oxo til å bruke på DB- Drag.. så må jo være en bil som tåler litt.

den skal oxo på utstillinger etterhvert.

 

 

Skyline er mye mer enn bare en tung "banebil". Får konebil-utgaver også.

 

Akkurat! GT-T er vel kanskje en av de. Uansett får man ikke skilter på de nå, så den er ute av dansen. ;)

Uansett, poenget mitt var at det var lite fakta å bygge et utvalg av mulige biler på. Vanskelig å gi forslag når OP bare sier; jeg skal ha en bil...

 

 

den alfa romeo bilen var jo kjempe fin da. den hadde jeg ikke hatt noe imot å hatt vettø:):new_woot:

 

Kjøp deg en rød liten sportsbil som utstråler enstusiasme. Det er få ting i trafikken som gleder meg mer enn søte jenter i italienske biler. Jeg tar med dette selvsagt høyde for at du var på utkikk etter en liten og trang bil med middels dårlig driftssikkerhet, låser som fryser med en gang noen nevner snø, og null bagasjeplass: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11449684

 

Som nevnt ovenfor, det hadde vært greit om det lå flere kriterier til grunne utover det at det ikke skulle være Volvo eller Ford.

 

sorry men en sånn bil vil jeg ikke ha.. :)

Lenke til kommentar
hei.

:w00t:

 

 

jeg er ei jente på 20år som er ute etter bil. åssen bil skal jeg kjøpe meg? IKKE VOLVO ELLER FORD!! har noe peiling i bil men ikke så veldig mye! Så ikke kom med venskelige komentarer!!

 

 

Hilsen MEEEE :tease:

 

 

hei..

jeg hadde tenkt meg en liten bil som er lett å fikse på. helst en bil som ikke er for gammel og heller ike for nye. jeg har tenkt å legge 70 000 kr i å kjøpe bilen... men regnger med at det blir med når jeg skal fikse den opp..

jeg har lyst på en golf eller skoda..

 

 

Kjøp deg en bil du liker...

kjøp deg en opel vectra, d u får en bra vectra for 10000,00

men pass opp for rust

 

 

jeg har tenkt til å ha den privat men oxo til å bruke på DB- Drag.. så må jo være en bil som tåler litt.

den skal oxo på utstillinger etterhvert.

 

 

Skyline er mye mer enn bare en tung "banebil". Får konebil-utgaver også.

 

Akkurat! GT-T er vel kanskje en av de. Uansett får man ikke skilter på de nå, så den er ute av dansen. ;)

Uansett, poenget mitt var at det var lite fakta å bygge et utvalg av mulige biler på. Vanskelig å gi forslag når OP bare sier; jeg skal ha en bil...

 

 

den alfa romeo bilen var jo kjempe fin da. den hadde jeg ikke hatt noe imot å hatt vettø:):new_woot:

 

Kjøp deg en rød liten sportsbil som utstråler enstusiasme. Det er få ting i trafikken som gleder meg mer enn søte jenter i italienske biler. Jeg tar med dette selvsagt høyde for at du var på utkikk etter en liten og trang bil med middels dårlig driftssikkerhet, låser som fryser med en gang noen nevner snø, og null bagasjeplass: <a href="http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11449684" target="_blank">http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11449684</a>

 

Som nevnt ovenfor, det hadde vært greit om det lå flere kriterier til grunne utover det at det ikke skulle være Volvo eller Ford.

 

sorry men en sånn bil vil jeg ikke ha.. :)

 

 

ja ha du har noen bra forslag der ja:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Anbefaler Toyota Corolla, driftssikker bli som er en drøm å bygge anlegg i. Har 5 dørs 1990 modell selv, og hat null problemer med den, og montering av anlegg gikk som en lek.

 

En fordel med 5 dørs (ikke sedan), er at bagasjerom og kupe er i samme rom, så bassen fra subbene blir ikke dempet.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Vil vell egentlig anbefale å kjøpe en bil som man ikke trenger å være så alt for redd for som 1. gangs bil. Det er alt for mange i dag som kjøper seg "dyre" biler og deretter har et lite uhell. 1 ripe på en bil til 70 000,- gråter man blod av, mens en bil til 15 000,- er det kanskje ikke "så" farlig med(?). :thumbup:

 

Bare en kommentar :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...