Gå til innhold

En utrolig Hunter Profil på armory :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva?.. Sistenevnte der hadde ikke sykt gear :( Druid med fullt merciless, veeeldig mange som har det siden det er så utrolig lett, men tidkrevende å få tak i.

Skrevet (endret)

Også 1595 i 5on5 og blant top 300 teams? Nice battlegroup.

Btw, til han som sa det var gamle guildet sitt til profilen jeg posted; det er også nyversjonen av gamleguildet mitt en gang i tiden ; )

Endret av Nemistwh
Skrevet (endret)
Hva?.. Sistenevnte der hadde ikke sykt gear :( Druid med fullt merciless, veeeldig mange som har det siden det er så utrolig lett, men tidkrevende å få tak i.

Okeida :( Glemte at dette ikke er realm forumet, er fire stykker på servern min med mer enn to merciless deler. Værste servern ever :fun:

Nemistwh:

Warrior Kittens? omglol, hva het du?

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet (endret)
Vet det er blitt linket til dene før men den er bare helt utrolig, sjekker den med jevne mellomrom for å se hvor langt bak jeg ligger de beste....

410 dps unbuffed!

144 Hit rating!

29,62% crit!!

Me wants!

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...azzak&n=Maa

her http://stage6.divx.com/user/haqim/video/13...rte-vs--Illidan kan du se han in-game mot illidan

noen som vet hvilken castingbar addon det er btw? kjekk auto shoot addon

Endret av Proeliator
Skrevet

Det er ikke lett å skaffe full merciles!

Skrevet
Nemistwh:

Warrior Kittens? omglol, hva het du?

Het Nemis. Var i guilden fra Mai 06 til august 06.

Du har samme avatar som en som het Baranasillion eller noe sånn på WK forumet.

Skrevet (endret)
Het Nemis. Var i guilden fra Mai 06 til august 06.

Du har samme avatar som en som het Baranasillion eller noe sånn på WK forumet.

Merkelig det der :p

Edit:

Imponerende at du husket det o.O Selvom det var "Baranisilion". :p Hvordan lå vi ann på progress når du joinet?

Edit2:

Veldig enig med fjeddiu!

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet

til og med jeg har det.. spille 2 timer 2 dager i uken, 2k+ rating = full merciless... ikke noe problem.

Skrevet (endret)
til og med jeg har det.. spille 2 timer 2 dager i uken, 2k+ rating = full merciless... ikke noe problem.

Samme her, men vi trenger ikke å si det til noen. Ikke så høy rating en gang til tider o.O

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet (endret)

Jeg vil tør å påstå at 2% av alle de som spiller wow er skillet nok til å gjøre det, vi er heldige og kan =)

Post nr 600 :D

Endret av fjeddiu
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet
Guild: Forte

'nuff said.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...