Gå til innhold

[løst]Broren min fikk meg banna

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hjeeeelp!! Når jeg var på skolen hadde broren min kommet hjem tidlig den dagen og så hadde han spilt CS på MIN account! Han sa han hadde installert noe cheats eller noe! Noe jeg ville ALDRI gjort!

Hva skal jeg gjøre? :mad:

Endret av Overdox
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjeeeelp!! Når jeg var på skolen hadde broren min kommet hjem tidlig den dagen og så hadde han spilt CS på MIN account! Han sa han hadde installert noe cheats eller noe! Noe jeg ville ALDRI gjort!

Hva skal jeg gjøre? :mad:

Etter der du forteller så er det broren din sin feil. Få han til å kjøpe ny konto til deg. Du får ikke den kontoen "låst opp" igjen, og eg syns ikke du burde.

Du får finne ut av dette med broren din, ingen andre ting å gjøre.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hvorfor tror ingen på at en annen har cheatet på en annen sin acc..? Skjedde med bestevennen min. ;)

Skrevet
Hvorfor tror ingen på at en annen har cheatet på en annen sin acc..? Skjedde med bestevennen min. ;)

Fordi det er den vanligste måten å "skjule" at du har jukset selv, noe du lett burde forstå.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Ja, men ingen grunn til å ikke tro på dem.. Dere behøver ikke komme med slike kommentarer..

;)

Ingen trodde på vennen min, da han sa det heller..

Skrevet
Ja, men ingen grunn til å ikke tro på dem.. Dere behøver ikke komme med slike kommentarer..

;)

Ingen trodde på vennen min, da han sa det heller..

Om broren har gjort det eller han har ikke noe å si, acc blir bannet ikke han. Skulle man låst opp alle acc der de sa at broren eller vennen spillte så ville ingen vært bannet. Noen uskyldige må lide for andres løyner. Spør du noen om det er deres konto før du banner de fra gamer sine servere viss de cheater eller gjør noe gale? :p

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Nei.. Men dette skal ikke kommenteres.. Han mener sikkert det han sier - om ikke, så skal ikke vi kommentere dette..

Om en cheater på våres servere, er han kastet ut fra alle 3 før han får sakt "Drep neste - maskin!"

(Til deg, bad apple.. Husk å banne fra alle serverne.. Ikke kun en. ;))

EDIT: (Slik det var før, måtte man ihvertfall det)

Endret av Slettet-3t93k9
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Du kan jo kjøpe The Orage box - Med Hl2: episode 2, TF2, Portal..

Du kan også kjøpe Source, og alle andre spill på Steam..

Last ned steam - lag en bruker - gratis. Store. Søk etter spillet. Kjøp. (:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...