Gå til innhold

Level 70 war med 60 gear - Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kontoen min ble hacket, og jeg fikk av en eller annen grunn bare tilbake random level 60 gear fra zg og slikt (!).

Spørsmålet er da veldig enkelt og greit, hva bør jeg gjøre? Farme? Kjøre 5mans lvl 60-65 instances?

Det er snakk om en Level 70 Warrior, med nada proffessions, 70g, axe of the legion og ellers random lvl 60 gear!

Mvh

Jhj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo få med noen venner og ta noe 70 instances, de er ikke så harde. Og kan jo ta litt arena så du får noe points i uken / grinde litt honor :> Går utrolig raskt hvis du bare går inn for det :)

Skrevet
Hva med proffesions? Det å levle mining fra 0 - 375 er ikke akkurat gøy på level 70..

Mining er kjempelett og levle og går unna som fy. Siden du attpåtil har lite gull så burde det være midt i blinken av profession for deg! Du får jo solgt copper for en grei fortjeneste og starter å tjene penger allerede da, samt at du ikke har noen utgifter med levelingen. Guide for å levle mining finner du på professions-forumet på wow-europe.com

Skrevet

ta med en venn.

Gjør noen 70 quester som gir green/blue items.

Etter du har fått et par så er det bare å hoppe inn i instancer, skaffe deg dungeon set, så drar du til Kara eller Gurub, skaffer nytt gear, så drar du til black temple :D

Skrevet

Blacksmithing kan også være grei måte å få seg ok gear på. Spørs jo selvfølgelig hvordan du vil prioritere gullet ditt da.. er jo ikke akkurat gratis å skille opp! :p

Skrevet

Om det noen gang er lett å skille profession må det jo være når du har høyt level. Om det er en gatheringprofession som mining så går det jo utrolig fort i og med man gjerne har epic mount.

Blacksmithing har ikke så mye å tilby egentlig. Ikke med mindre man har tilgang på resepter fra høyere instanser og det er vel tvilsomt at noen i lvl60-gear har.

Grind mats til gear, gjør instanser, farm gull, farm honor. Mange måter å få seg gear på, bra gear.

Skrevet
Om det noen gang er lett å skille profession må det jo være når du har høyt level. Om det er en gatheringprofession som mining så går det jo utrolig fort i og med man gjerne har epic mount.

Blacksmithing har ikke så mye å tilby egentlig. Ikke med mindre man har tilgang på resepter fra høyere instanser og det er vel tvilsomt at noen i lvl60-gear har.

Grind mats til gear, gjør instanser, farm gull, farm honor. Mange måter å få seg gear på, bra gear.

Er jo nettopp når han ikke har tilgang til høyere instanser blacksmithing kan være greit. Slippe ørten instance-runs med randoms for å få et item som egentlig ikke er noe spesielt bra. Det kan gi en bra start på lvl 70 med et crafting proffession. Om det er blacksmithing, leatherworking, tailoring eller engineering for den del. Men som sagt, det kan fort gå med noen gull! :whistle:

Skrevet
Er jo nettopp når han ikke har tilgang til høyere instanser blacksmithing kan være greit. Slippe ørten instance-runs med randoms for å få et item som egentlig ikke er noe spesielt bra. Det kan gi en bra start på lvl 70 med et crafting proffession.

wat? skjønte ikke helt poenget der. det er vel ikke noe mindre greit om han har tillgang på høyere instancer.

Skrevet

Hvis han får tak i noe som er bedre enn det han har brukt utallig tid og gull på å levle opp så er det jo rett og slett bortkasta. Men er fint med BS/LW/Tailoring hvis du vil ha fint gear med en gang du er 70 omtrent.

Skrevet

Bare en greie. Figuren hadde blitt hacket før jeg fikk den tilbake, den ble hacket på level 60. Når jeg fikk den tilbake var figuren level 70, og han/organisasjonen som hadde hacket den hadde gjort nesten alle questene i outlands og solgt alt utstyret dem hadde fått. Det er nesten ingen quest igjen å gjøre! :s

Skrevet
Bare en greie. Figuren hadde blitt hacket før jeg fikk den tilbake, den ble hacket på level 60. Når jeg fikk den tilbake var figuren level 70, og han/organisasjonen som hadde hacket den hadde gjort nesten alle questene i outlands og solgt alt utstyret dem hadde fått. Det er nesten ingen quest igjen å gjøre! :s

Id say your fucked^^, som sagt få med noen venner til å gjøre instancer med deg, farm honor osv, peice of cake:p

Skrevet

Hørtes meget rart ut spør du meg, men da ville jeg bare ha kjørt masse dungeons, og farma gear. Du får også en del cash av å kjøre dungeons, så framst dere ikke wiper mye da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...