Wild Berries Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hei, så som topic. Steam vil ikke "godkjenne" kontoen, til min ene sønn. Han har hatt den kontoen i flere å, og er den som har hatt mest feil.... Forsøkte med Clien..Blob filen og alle de andre filene. Kjørte regcleaner og formaterte til slutt den hardisken Steam mappen lå på. Har også sendt mail til Steam support, men det kan ta tid... Men, hvordan finner jeg Steam ID, til guttevalpen ? Og ja, vi husker "selvsagt" det berømte secret answer (not). Så hva råder Dere meg til å gjøre for å hjelpe guttevalpen ? Takker Dere for alle tips og råd, for nå er råd dyre... Vennlig hilsen W_B PS: En fortvilt pappa, som har en fortvilt sønn.
Jooakim Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hva mener du med at Steam ikke vil godkjenne kontoen? Hvordan lyder feilmeldingen? Problemer med CS(:S)/Steam? (også med nyttige prog.) -> TRYKK HER FOR GUIDENE! -> Hvordan finner jeg min min Steam_ID?. :-)
Mr. Fiskum Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Er litt vanskelig å finne ut steam id ingame hvis de ikke får seg inn på steam da? Kan se om jeg finner et eller annet program.
Mr. Fiskum Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Prøv denne, er litt usikker på om den funker men hvis ikke så kan jeg sikkert finne noe annet.. SteamIdFinder.zip
Wild Berries Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Prøv denne, er litt usikker på om den funker men hvis ikke så kan jeg sikkert finne noe annet.. Takker Dere alle sammen for den hjelpen Dere har bidratt med Skal legge inn skjermbildet som jeg tok av Steam`en. Men det som er så merkelig er at den kontoen er den vi har hatt mest trøbbel med Prøvde alt og alle ting, men ingenting, så etter en laaang dag på jobb, så testet jeg engang til og da var klokken 0030. Og gjett hva Steam startet på nytt med å laste seg inn og alle spillene kom på plass etterhvert Så hva som skjer med den kontoen vet jeg ikke, og siden Steam Support ikke er "raske" nok, så kan en lure Ihvertfall skal PC`en svette nå, i sammen med den ene av mine gutter. Takker Dere igjen for innsats og vilje til å hjelpe en meget fortvilet guttevalp, og meg som far Vennlig Hilsen W_B
Mr. Fiskum Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Vil du være min pappa? Fattern er en klassisk anti data kis
Wild Berries Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 Vil du være min pappa? Fattern er en klassisk anti data kis Takker Dem for "tilbudet", men tror jeg har nok med 2+1 barn Få Fatteren til å bli innvolvert, på godt og vondt Eller`s er det viktig at vi som er her på disse forum siden, kan hjelpe hverandre, på godt og vondt, på den måten kan guttevalpene finne støtte og svar på mange ting som vi vokser på. Så "kast" inn Fatteren, og vis hva du kan og vil kunne få til, men det er viktig at han ikke bare ser på en PC`e som leketøy, selvom vi alle spiller endel..... Lykke til. Vennlig Hilsen W_B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå