grugen Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 (endret) Hei vill bare infomere om at Majestic fortsatt er vedlig aktive på snowbourne, og at vi fortsatt ser etter norske medlemmer. Alle er velkommene til og joine oss, www.majestic.moo.no for og sende oss en søknad. Vi er nå det største norske kinship på snowbourne og har ca 20-30 aktive medlemmer i alle lvler, Ta kontakt med Perolas, Totten, Mordin ingame hvis det er noe dere lurer på. Endret 18. januar 2008 av grugen
Mondain Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) Vi har også det største kinshiphuset man kan kjøpe Bilde av dette: Kan også legge til at vi raider ofte og er flinke til å finne på ting med medlemmer av lavere lvl. Endret 6. november 2007 av Mondain
HebnesO Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Som kanskje kjernen av de norske som spiller på Snowbourn vet så har Majestic forandret seg litt i forhold til medlemmer(aktive) Jeg er selv "ny" der, men vil bare informere dere som måtte se dette om at vi fortsatt holder koken =) Alle som føler for det må bare joine oss, vi prøver nå å få til Raids og organiserer oss Bare ta kontakt ingame Lederen er nå Perolas Officerer: Totten Broaak Moridin Maties flere også, men dem jeg kom på i farta Skal prøve å holde det litt oppdatert her, tilfelle noen skulle trenge det og vil vite litt om forskjellige ting cheers Heb
Sodd Ball Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) Sender vel inn en søknad når spillet endelig kommer i posten. Endret 15. januar 2008 av Odd Ball
Spurs89 Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Vi har også et eget Forum hvor vi tar i mot søknader til å bli med i kinshipet.
Betenkt Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Hihi.. Ered Luin husa er større en Bree husa xD
HebnesO Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Hihi.. Ered Luin husa er større en Bree husa xD men bree husa blir mest brukt
swessy Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 har en hobbit burglar Lindo jeg gjerne vil ha i kin-shipet om det er mulig?
Betenkt Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Hihi.. Ered Luin husa er større en Bree husa xD men bree husa blir mest brukt Bare fordi de ligger nærmest Bree-Town det. Nei, med kin-hus og personal-house i samme nabolag er det greit når jeg skal hente noe fra consignments e.l. Desuten har jeg 2 Haven Way slikt at jeg er rett ved siden av vendors og vault. Veldig greit ^^
~~Undertaker~~ Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Tar dere imot folk som spiller casual?
J@cob Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Tenkte å gi Lotro ett nytt forsøk idag, tar dere imot folk som er såpass "freshe" i gamet? : p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå