Gå til innhold

[LOTRO]Norskt Kinship på Snowbourne

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei vill bare infomere om at Majestic fortsatt er vedlig aktive på snowbourne, og at vi fortsatt ser etter norske medlemmer.

Alle er velkommene til og joine oss, www.majestic.moo.no for og sende oss en søknad.

Vi er nå det største norske kinship på snowbourne og har ca 20-30 aktive medlemmer i alle lvler,

Ta kontakt med Perolas, Totten, Mordin ingame hvis det er noe dere lurer på.

Endret av grugen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi har også det største kinshiphuset man kan kjøpe :) Bilde av dette:

screenshot00005qn6.jpg

Kan også legge til at vi raider ofte og er flinke til å finne på ting med medlemmer av lavere lvl.

Endret av Mondain
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Som kanskje kjernen av de norske som spiller på Snowbourn vet så har Majestic forandret seg litt i forhold til medlemmer(aktive)

Jeg er selv "ny" der, men vil bare informere dere som måtte se dette om at vi fortsatt holder koken =) Alle som føler for det må bare joine oss, vi prøver nå å få til Raids og organiserer oss :) Bare ta kontakt ingame ;)

Lederen er nå Perolas

Officerer: Totten

Broaak

Moridin

Maties

flere også, men dem jeg kom på i farta :)

Skal prøve å holde det litt oppdatert her, tilfelle noen skulle trenge det og vil vite litt om forskjellige ting ;)

cheers

Heb

• 3 uker senere...
Skrevet
Hihi.. Ered Luin husa er større en Bree husa xD

men bree husa blir mest brukt :)

Bare fordi de ligger nærmest Bree-Town det. Nei, med kin-hus og personal-house i samme nabolag er det greit når jeg skal hente noe fra consignments e.l. Desuten har jeg 2 Haven Way slikt at jeg er rett ved siden av vendors og vault. Veldig greit ^^

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...